Niklasp Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Thermaltake oppgraderer luksuskassa. Dette kabinettet koster 8000 kroner Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Liker Murderbox MKII bedre hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett. 6 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Må si meg enig, moby. Endret 10. oktober 2012 av Drunkenvalley 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Pent kabinett, dog liker bedre den i svart Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det kabinettet er bare elsk<3<3 Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Helt enig med Moby. http://www.murderbox.com/mkii/ Ingen andre produsenter av noe sort kan måle seg med murderbox MKII. Rett og slett i en særegen klasse! Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Helt enig med Moby.http://www.murderbox.com/mkii/Ingen andre produsenter av noe sort kan måle seg med murderbox MKII. Rett og slett i en særegen klasse! syns silverstone har et ganske greit utgangspunkt jeg 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Liker Murderbox MKII bedre hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett. Egentlig uenig, skulle heller hatt ett litt mindre "kjedelig" kabinett som silverstones om man først skal droppe masse penger på ett kabinett. AtW 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Liker Murderbox MKII bedre hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett. Helt uenig. Murderboxen ser jo bare ut som et godt men relativt vanlig kabinett. Det her derimot ser ut som det er tatt fra en Star Wars film. Ser helt awesome ut. 1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening. Se, så sexy! :O Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 vanlig kabinett. Veldig overfladisk vurdering lol. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening. Se, så sexy! :O Ser absolutt bra ut, men fortsatt formet som et vanlig firkantet kabinett. Murderbox som sexy gaming rigg. 2001: A space odyssey / Star Wars-kabinett som sexy stue/multimedia-PC vanlig kabinett. Veldig overfladisk vurdering lol. Jeg skrev jo "relativt vanlig kabinett" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Synes ikke den andre så bedre ut. Har horevinduer på siden. Er en pc, ikke Red Light District Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Synes ikke den andre så bedre ut. Har horevinduer på siden. Er en pc, ikke Red Light District Mener du Murderbox MK II nå eller...? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening. Se, så sexy! :O Ossen kabinett er det? :S its sexy Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ossen kabinett er det? :S its sexy Han skrev jo det... Du kan derimot se mer av det her. 1 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Men det kommer ikke for salg i Norge? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Pent? Klumpete, ubalansert og rotete! Har kanskje et element av pent, på høyresiden. 1 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Han skrev jo det... :pDu kan derimot se mer av det her. OK, det der er kanskje det lekreste jeg noen gang har sett!!! Da mener jeg det komplette oppsettet, cable-management, rør-opplegg osv! Dog syns jeg kabinettet i seg er kjedeligere enn det artikkelen viser til. Men det kommer jo helt an på ønsker og behov. Om man ikke er interessert i vannkjøling og at alle komponenter skal synes så syns jeg Level 10-kabinettet i artikkelen er noe av det lekreste jeg har sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå