Lissjenta Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nå har det seg sånn at jeg og en venn har i løpet av de siste ukene kommet nærmere hverandre. Vi har kjent hverandre i ett par måneder (studerer sammen). Han har overnattet til meg, og vi har laget mat, sett film og hatt sex etc. I løpet av den siste uken har han begynt å komme med frekke kommentarer til meg. Dersom jeg ler, sier han "hvorfor ler du" "hysj, du har stygg latter". Han klager også over dialekten min, og sier at jeg må begynne å snakke ordentlig. Nå må det sies at han bare er frekk med meg, når det er andre til stede. Når vi er alene, eller snakker sammen på FB på fritida, er han grei. Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor han er så frekk? Det virker jo som han liker meg, og har lyst til å treffe meg... Ja, og for å legge til noe.... Jeg sa til han at jeg syntes at han var greit, og da sa han "du er ikke den første som sier det, for å si det sånn" Vi er henholdsvis begge 19 år, har felles venner og interesser. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er det vel egentlig bare han selv som vet. Ettersom det virker som dette plager deg, konfronter han! Kanskje han ikke har tenkt over at dette er uakseptabel og ukoselig atferd. Om du tar det opp på en bra måte og sier hva det får deg til å føle, bør han forstå deg, ellers er han lite å samle på etter min mening. Lykke til Lenke til kommentar
Populært innlegg Staketten Skrevet 10. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. 24 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Kulan! Det kan være så enkelt at han er usikker på seg selv, sin posisjon i forhold til "gutteklubben", og bruker jenta som noe han kan herske over i påsynet av en, flere eller hele gruppen. Jeg tror det handler om en eller annen i gruppen som han har et anstrengt forhold til, og at den karen har tak på gruppedynamikken/kulturen. Når det er sagt, så støtter jeg "Aiven" på det han sier. Ikke svartmal, det tjener bare til at den som har problemet og ber om hjelpen hos oss risikerer å bli energitappet, i stedet for å få energipåfyllet hun trenger. Endret 10. oktober 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Han er en Alpha male...... Neida, bare en drittsekk. 2 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Kulan! Det kan være så enkelt at han er usikker på seg selv, sin posisjon i forhold til "gutteklubben", og bruker jenta som noe han kan herske over i påsynet av en, flere eller hele gruppen. Jeg tror det handler om en eller annen i gruppen som han har et anstrengt forhold til, og at den karen har tak på gruppedynamikken/kulturen. Når det er sagt, så støtter jeg "Avion" på det han sier. Ikke svartmal, det tjener bare til at den som har problemet og ber om hjelpen hos oss risikerer å bli energitappet, i stedet for å få energipåfyllet hun trenger. Javel. Det knuste glaset er halvfullt, og frekkheita hans går sikkert over med tida. Det går også an å prøve med kommunikasjon, så kan de møtast midtvegs. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Javel. Det knuste glaset er halvfullt, og frekkheita hans går sikkert over med tida. Det går også an å prøve med kommunikasjon, så kan de møtast midtvegs. Skål på den Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Javel. Det knuste glaset er halvfullt, og frekkheita hans går sikkert over med tida. Det går også an å prøve med kommunikasjon, så kan de møtast midtvegs. Skål på den Men ikkje ta av skoa da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Javel. Det knuste glaset er halvfullt, og frekkheita hans går sikkert over med tida. Det går også an å prøve med kommunikasjon, så kan de møtast midtvegs. Skål på den Men ikkje ta av skoa da. Folk er dvaske, synes jeg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Kulan! Det kan være så enkelt at han er usikker på seg selv, sin posisjon i forhold til "gutteklubben", og bruker jenta som noe han kan herske over i påsynet av en, flere eller hele gruppen. Fortsatt grunn til å dumpe han langt ned i avgrunnen. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du har et par alternativer her. Du kan enten prøve å snakke med ham om det (men sannsynligheten for at han endrer oppførsel i mer enn et par uker av gangen er heller liten) eller du kan gi ham opp. "Menn" som snakker nedsettende om deg i andres nærvær er ikke verdt det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Kulan! Det kan være så enkelt at han er usikker på seg selv, sin posisjon i forhold til "gutteklubben", og bruker jenta som noe han kan herske over i påsynet av en, flere eller hele gruppen. Fortsatt grunn til å dumpe han langt ned i avgrunnen. Det legger ikke jeg meg opp i Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 For meg virker det som han føler seg så beta i forhold til de andre han er med at den eneste måten han får en følelse av å være alfa er å snakke dritt til deg. Når han er med deg er han automatisk alfa siden du lar han gjøre så og si hva han vil og deretter putte pikken i deg. Ha litt mer selvrespekt og ikke fortsett kontakt med denne karen. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Skriver under på denne. Når en person føler et behov for å tråkke på deg foran andre mennesker er det et tegn på at det finnes en svært mørk plass i den personens psyke. Det er et klassisk psykopat-symptom. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Skriver under på denne. Når en person føler et behov for å tråkke på deg foran andre mennesker er det et tegn på at det finnes en svært mørk plass i den personens psyke. Det er et klassisk psykopat-symptom. Ikke overdriv. Det samme skjer utallige ganger selv her på dette forumet Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Gratulere, du har funne ein dritsekk og mogleg framtidig koneplagar. Det er ikkje meir å seia om det. Skriver under på denne. Når en person føler et behov for å tråkke på deg foran andre mennesker er det et tegn på at det finnes en svært mørk plass i den personens psyke. Det er et klassisk psykopat-symptom. Ikke overdriv. Det samme skjer utallige ganger selv her på dette forumet Tror de fleste mennesker har mørke plasser i sin psyke. Så er det opp til hver enkelt om man gir etter for det og om man mater det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Vil tro det er for å virke kul forran kameratene sine. Kjenner flere som driver på samme måte. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Kanskje han ikke vil at andre skal vite om dere, og ved å virke frekk og avvisende tror han at de andre tenker "Å, de holder i alle fall ikke på". Dårlig løsning på en merkelig problemstilling isåfall. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Synse synse synse. Psykopat, kvasi-alfahann, douchebag, konebanker. Selvtilliten skulle det ikke være mangel på. Det er helt ugreit at han sier slike ting. Ta det opp med ham. Da vil det nok ordne seg. Hvis ikke, og med mindre du synes det er digg, så foreslår jeg at du burde revurdere hele greia med dere to. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå