Cuneax Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nusselig eller skummel? Robot-bie lærer seg å fly Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Enda mer tukling med naturen - ikke bra. 2 Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Enda mer tukling med naturen - ikke bra. Tukling med naturen? Tuller du? Liker du ikke teknologiske og innovative framskritt du da, der du sitter og trykker på en datamaskin. Får leve "naturlig" du da, bo ute i det fri uten noen hjelpemidler du ikke kan lage selv fra det du finner ute i det fri 1 Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Enda mer tukling med naturen - ikke bra. Tukling med naturen? Tuller du? Liker du ikke teknologiske og innovative framskritt du da, der du sitter og trykker på en datamaskin. Får leve "naturlig" du da, bo ute i det fri uten noen hjelpemidler du ikke kan lage selv fra det du finner ute i det fri Syn du ikke kunstig bestøving av planter er å strekke det litt langt? At bier sliter med å finne retningen osv. er jo et problem vi har skapt for oss selv; løsningen er da ikke å prøve å kompensere for å slippe å ta ondet ved roten. Joda, sitter på en PC, men det er fordi noen skapte dette kunstige behovet i utgangspunktet (må ha det til skole f.eks). Vi kunne like gjerne levd i mindre samfunn og vært selvforsynte, men enkelte klarer ikke å styre grådigheten sin og drar alle med seg. 1 Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
Intueri Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 *snip* Det der er bare fjas. Det er ikke noe kunstig behov for PC, du kan fremdeles få posten din hjem, betale regninger i banken, og skrive for hånd eller skrivemaskin. Nesten, men jeg må faktisk levere ting via Internett, og skolen jeg går på, har ikke PCer til utlåns. Men det er helt greit, en PC kan brukes til så langt i dag og koster ikke all verdens. Uansett ser man jo gode indikasjoner på hvordan det vil gå med verden til slutt uansett, så det er ikke verdt bryderiet å stå imot. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 lurer på hvor de putter batteriet... og ikke minst.. hvor lenge kan de fly.... Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Missvisende overskrift. jeg klikket meg inn fordi jeg ønsket å se en artikkel om en robotbie som på egenhånd lærte seg å fly... men... Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 *snip* Det der er bare fjas. Det er ikke noe kunstig behov for PC, du kan fremdeles få posten din hjem, betale regninger i banken, og skrive for hånd eller skrivemaskin. Nesten, men jeg må faktisk levere ting via Internett, og skolen jeg går på, har ikke PCer til utlåns. Men det er helt greit, en PC kan brukes til så langt i dag og koster ikke all verdens. Uansett ser man jo gode indikasjoner på hvordan det vil gå med verden til slutt uansett, så det er ikke verdt bryderiet å stå imot. Påstandene dine er mildt sagt svakt begrunnet. Forskerne vet faktisk ikke hvorfor biene finner veien tilbake til kuben. Det kan være menneskeskapt og det kan være et naturlig fenomen. Uansett var det her snakk om å hjelpe naturen dersom biene forsvinner. Jeg vil våge å påstå det er en bedre bruk av teknologi enn at du bruker den til å klage på et forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg