slowmoris Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har en dell demensin 4600 der service pack 1 er innstalert og nettverks driver. men skulle gjærne ha hatt service pack 2 og 3 også. det funker ikke på microsoft sin hjemme side. får bare opp at jeg ikke får tilgang. Dette er da xp jeg trenger service pack til. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Service pack 2 laster du ned herfra... Service pack 3 laster du ned herfra... Begge linkene er de som kommer øverst opp om du søker på Windows XP Service Pack 2 (eller 3) på Google. Begge linkene fungerer helt fint hos meg. Går vel ut i fra at de krever at XP er en ekte versjon, men er ikke sikker. Har selvsagt ekte Windows, så vet ikke hvordan det funker på en piratkopi. Går vel ut i fra at du faktisk har en OEM versjon av XP, og derfor lovlig. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Har lovlig lissens ja. og begge pakkene funka nå. men nå sliter jeg med lyd. har innstlaert alle drivere. men lyd ville ikke inn. testa på youtube og der fikk jeg ikke no lyd. ser på enhetsbehandlig at lyd driveren mengler. men har allerede innstalert den. hva er greia? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hej Prøv at følg denne fejlsøgnings-guide: http://support.euro.dell.com/support/topics/global.aspx/support/kcs/document?c=no&cs=nodhs1&l=no&s=dhs&docid=DSN_361977&isLegacy=true Den kan hjælpe med de mest almindelige lydproblemer i Windows. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter 1 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ser at du allerede har løst installasjonen, men som et lite tips slipper man å gå gjennom SP2. Dersom man har SP1 kan man gå rett på SP3. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 fikk til riktig lyd driver nå. Men takk for tips! og viste ikke det med sp2 og 3. tusen takk for tips der å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå