screenman Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Du skal få samme tilbud som alle potetgulltøffinger*, TS: Kom til Bergen, overbevis meg om at du er 1. Fysisk sterk nok, 2. Psykisk dum nok, og 3. Økonomisk rik nok til å reise rundt i landet for å banke folk som ikke har gjort noen annet galt enn å slenge med den digitale leppa. Jeg spanderer øl, og om du overbeviser meg så skal jeg poste i tråden at jeg tror på deg... * potetgulltøff (adj.) : [om person] som liker å tøffe seg, men bare sammen med andre på internett. Geir Jeg opprettet ikke denne posten for å overbevise noen om at jeg faktisk gjør dette på fritiden. Om du tror meg eller ikke, gir jeg faen i. Jeg gjør uansett aldri en person noe om jeg absolutt ikke har noe imot personen, og jeg ikke har alt av personalia om personen som f.eks: - For og etternavnet. - Telefonnummer. - Bor personen alene, med samboer eller med foreldre? - Full adresse. - Skolen personen går på. Deg vet jeg ikke engang fornavnet på... Endret 16. oktober 2012 av screenman Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 I mine øyne finnes det ikke unskyldninger for vold, uansett hvor mye personen "fortjener" det. Vold er neandertalsk og lavpannet. Jeg ser ikke på voldsutøvere som like bra mennesker som oss andre. De er annenrangs. Nesten dyr. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg opprettet ikke denne posten for å overbevise noen om at jeg faktisk gjør dette på fritiden. Så hvorfor opprettet du den da? Deg vet jeg ikke engang fornavnet på... Jeg heter Geir. Geir Lenke til kommentar
screenman Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg opprettet ikke denne posten for å overbevise noen om at jeg faktisk gjør dette på fritiden. Så hvorfor opprettet du den da? Deg vet jeg ikke engang fornavnet på... Jeg heter Geir. Geir Det finner du lett ut ved å lese første post i tråden. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Du må ha det så vondt med deg selv du, at jeg finner ikke ord. Hva får deg til å synke så jævlig lavt? Hva får du ut av dette? Tror aldri jeg har hørt om en person med større mindreverdighetskompleks enn det du lider av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har lest tråden. Og jeg oppfattet den som om du ville diskutere Lillestrømgjengen og beslektede fenomener, men hvorfor trakk du oppmerksomheten vekk fra det emnet ved å fortelle om dine egne reiser i "embets medfør", om ikke det var fordi du ønsket å provosere leserne til å kommentere det istedet. Og hvis det var det du ønsket: Er din troverdighet irrellevant når du selv er tema? Når det gjelder Lillestrømgjengen så synes jeg det er triste saker. Som alle andre slike "gjenger". Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Du må ha det så vondt med deg selv du, at jeg finner ikke ord. Hva får deg til å synke så jævlig lavt? Hva får du ut av dette? Tror aldri jeg har hørt om en person med større mindreverdighetskompleks enn det du lider av. Jeg mistenker at det han får ut av dette (altså tråden, ikke den angivelige volden) er slike innlegg som ditt. Jeg ser at samme tråden er slettet på Freakforum, hvilket indikerer enten at det ble ansett som flamebait, eller at noen rakk å flame... Geir Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 Tja, vi har vel alle forskjellige ting vi tenner på, så det forundrer meg ikke i det hele tatt. Men, gang på gang, så viser det seg at folk er sjuke i hodet sitt. Så om trådstarter ikke bare troller, så tror jeg faktisk det er hold i det han sier. Vi kan alle lese om personer som blir slått ned uprovosert på byen, hver eneste helg. Så, om noen i disse gjengene, som står bak disse angrepene faktisk reiser rundt og banker opp folk, tviler jeg faktisk ikke på. Verden er ett forskrudd sted, og har alltid vært det. Det vil alltids finne ytterpunkter i det som blir anset som "normen" i samfunnet. Forskjellen fra før, og i dag, er at disse personene skal behandles på en pen måte. Mens, de tidligere gjerne ble torturert og drept på de sykeste måter (som i følge meg selv, er like på kanten av normen, men det får bli en annen diskusjon). Trådstarter må gjerne få argumentere, eller komme med konkrete bevis på at han ikke troller. Det ville ha gjort seg i det som kan utvikle seg til en meget spennende diskusjon Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Det er et åpenbart dillemma: Å komme med konkrete bevis vill ikke bare bevise noe overfor oss, men identifisere ham overfor politi og ofre. Geir Endret 16. oktober 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Hvis dere gjør litt research og sjekker tidligere innlegg til denne brukeren vil dere forstå at dette er snakk om en 18åring som kun er ute etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 Om jeg ikke tar feil blir han 19 idag. Gratulerer! Geir 1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Innholdet i førsteposten er gjenoprettet. Tråden stenges for å hindre at dette skjer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg