DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ute etter en erstatning til den gamle kaffetrakteren her i hus, og vil da helst ha det så enkelt som mulig, men samtidig ha muligheten til å variere litt med hensyn til hva som skal lages. Der finnes jo etterhvert ganske så mange typer å velge mellom, så lurer derfor på hvilken du vil anbefale og hvorfor. Når "Senseo" ble lansert så fikk vi smaksprøver på coop. Det var da vanlig kaffe og kakao. Begge deler smakte direkte dårlig da, men mulig de har klart å tilpasse dette siden den gang. Har også testet Dolce Gusto, og synes her kaffen hadde bedre smak, mens også her var kakaoen fryktelig på smak. Det jeg ikke likte med Dolce Gusto er at jeg må tilpasse vannmengden manuelt. Det viktigste er smak, utvalg og så hvor enkel den er i bruk. Lenke til kommentar
preddy Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har Dolce Gusto, ganske grei maskin, så lenge du holder deg unna kappsler som ikke er kaffe eller kalde drink kapsel. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har Nespresso Citiz & Milk selv og er veldig godt fornøyd med den. Nespresso er vel litt dyrere enn de andre men er god kvalitet, har bra utvalg og smaker veldig godt. Bestiller du for over 500,- fra nettsiden er det gratis frakt. De har butikk på Egertorget i Oslo hvor du kan kjøpe kapsler og du kan også få smake på kaffen der. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bare en sidekommentar til førsteposten: Du får Dolce Gusto som automatisk tilpasser vannmengden. Det er bare ikke på de billigste maskinene. Ikke i forhold til drikken du lager, men i forhold til mengde - hvor du velger hvor mye vann du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå