Harribo Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er ikke mulig å game med 3g uten mye lagg, med mindre man bor en plass der få bruker det. Fikk selv erfare det da min vdsl linje gikk ned for en uke siden og jeg måtte ty til 3g. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Trodde Galaxy S 3 kom med LTE støtte "out of the box" da den ble lansert i mai? Nei den støtter ikke LTE. Pokker. Må handle enda en ny tlf snart da Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Var i Tromsø ett par dager nå, på tur hjem nå. Helt grei fart. Men det er vel tilfeldig. Hmm, får kun dette jeg, riktig nok ikke midt i sentrum, men får ikke mye bedre i sentrum heller: Endret 11. oktober 2012 av baguett Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er ikke LTE mer "3.x G" enn 4G? Jeg mener å ha sett spesifikasjoner av 4G hvor det stilles langt høyere krav enn dette. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 3G og 4G er diffuse begreper. Omtrent som "høyt hus" eller "rask bil". Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg kan godt komme med noen reelle LTE tall fra USA hvor flere operatører har gode LTE-nett rundt både i, mellom og utenfor de store byene. Sitter på på flyplassen i Fort Lauderdale i Florida, har LTE fra AT&T på min iPad. Kjører jeg en speedtest nå så får jeg 22,98 Mbps ned og 17,82 Mbps opp. I New York får jeg omtrent det samme, flere steder i California (spessielt i Bay-area) får jeg over 50 Mbps ned og 40 Mbps opp. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ufattelig nedsig å komme hjem fra USA hvor man hadde fri bruk av 4G til 300 kr/mnd på Sprint sitt nettverk. Hva som loves om dekning bør vi ta med en klype salt. Jeg vet om mange steder i hjembygda som først var lovet bredbånd av staten gjennom anbudsvinnere, men dette endte opp i at de skulle få et trådløst tilbud. Resultatet var en endeløs kamp om trådløst nett som kulminerte i et elendig tilbud fra ICE.net. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg