konduktans Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Når en trykker Windows-knappen i Windows 8, dukker "Metro-menyen" opp. Er den en direkte erstatter for startmenyen? For dere som sitter mye på datamaskinen og navigerer mye i Windows, hvordan fungerer det i praksis? Elsker Ctrl+X-menyen! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja det er startmenyen, kan man vel si. Den er like effektiv i bruk, ihvertfall for meg, når man lærer å bruke den. Skal du starte et program trykker du på Win + begynn å skriv navnet på programmet. Ønsker du deg tilbake til deskop så bruk Win + d Masse andre nyttige tips har du her Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Har Steelseries 6GV2, så jeg har ikke Windows-tast på venstre siden, og bruker den derfor svært sjelden (Som egentlig er forferdelig irriterende). Når jeg tenker over det, så bør jeg sikkert skifte tastatur. Fuckings supertilbud på Siba som lurte meg til å kjøpe Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Win knappen i Windows 8 er et MUST! Den brukes til "alt"! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Garr. Tips til godt, billig mekanisk tastatur? Ga 350,- for 6GV2, og synes det var en veldig passende pris ^^ Hadde Razer BlackWidow Ultimate Stealth tidligere, og det skal jeg ALDRI ha igjen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har ikke noen tips på den fronten nei, men det er det sikkert mange andre her inne som har;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå