Joachim_F Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Oktober fylles opp av spillutgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kjekt å vite, har ventet en stund på dette. Har altfor mye bra spill jeg skulle ha spilt, sukk. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Har forhåpninger til at dette kan bli et bra spill. Jeg hadde det ganske moro med Elemental: War of Magic til tross for at det var noe upolert, så Fallen Enchantress burde kunne bli knakende bra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har forhåpninger til at dette kan bli et bra spill. Jeg hadde det ganske moro med Elemental: War of Magic til tross for at det var noe upolert, så Fallen Enchantress burde kunne bli knakende bra. Samme her. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kjøpt og prøvd endel timer nå, er foreløpig veldig fornøyd. En herlig hybrid av civ/homm (tilogmed litt master of orion). Anbefales på det sterkeste til de som syntes Warlock master of the arcane hadde et bra utgangspunkt, men altfor lite dybde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå