gwh Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei, min kjære Sii fikk seg en tur i bakken, og da skal jeg ha meg Note II istedenfor. Noen som har forslag til gode løsninger for å få denne billigst mulig i hånda? Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det avhenger jo av flere ting. Hvilket abo har du idag? Har du binding? Hvor mye bruker du telefonen/hvor mye bruk trenger du inkludert? Har du spesielle dekningsbehov? Det viktige er jo å finne en lavest mulig totalpris. 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Har et abbonement fra Tele 2 uten binding i dag, viktigste er billigste mulig totalpris uansett hvilken leverandør/abonnement det er, så lenge det nummeret jeg har i dag kan porteres over. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Umulig å gi deg en billigst mulig totalpris om du ikke aner hva den vil brukes til. Kjøper du f.eks. en telefon til 100 kr med et abonnement du betaler 900 kr i måneden for, der du har 3000 inkluderte ringemin, SMS og MB data og du egentlig kun bruker 100 ringeminutter og 50 SMS i måneden blir jo totalprisen her 10'900,- i motsetning til et abonnement som passer ditt forbruk perfekt. Edit. Litt dårlig eksempel, men snu på det. Kjøper du et abonnement der du betaler 800 for telefonen og 200 i nedbetaling hver måned og betaler for yttligere bruk, og det viser seg at du er en storbruker, blir jo totalprisen her ekstremt mye høyere ennd et hadde trengt. Endret 10. oktober 2012 av Nik0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå