Inger88 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg ønsker å utdanne meg til soneterapaut. Men er usikker på hvilken skole jeg skal velge; alternativet står mellom å ta soneterapi på Sandnes soneterapiskole og resten av faga jeg trenger på Tunsberg medisinske skole eller om jeg skal ta alt på Tunsberg medisinske skole(der er soneterapien delt opp i anatomi og fysikk, soneterapi grunnutdanning og hovedutdanning i fotsoneterapi). Velger jeg første alternativ sparer jeg 12600 kroner. Noen som har noen erfaringer eller råd? Og hvilke muligheter har jeg med tanke på jobb etterpå? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Det er ikke så nøye hvilken skole du går på da det ikke finnes noe grunnlag for å si at soneterapi fungerer. Da er det altså like greit å spare pengene; du vil bli en like god soneterapeut som de som kastet bort pengene sine. Soneterapeut er ingen beskyttet tittel. Endret 10. oktober 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå