Joachim_F Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Etterlengtet oppfølger er rett rundt hjørnet. Les hele saken Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Dette spillet er genialt.. men det krever endel av spillerene.. for folk er faktisk avhengig av og jobbe sammen.. for og vinne. spillet er sykt balansert.. og tillater ganske variert spill Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Endelig. Liker at de vil gjøre det bra, men hater venting. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 jeg prøvde Natural Selection 2002 og for å være helt ærlig. det var en forbanna møkka mod. en og halv times nedlasting fra en drit treg server og så ble man usatt for et makkværk uten side stykke... never again... Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 ... never again... Så du skal aldri teste natural selection 2 (et spill, ikke mod) pga du var misfornøyd med mod fra 2002? Høres ut som det er det du sier, noe jeg synes er et merkelig resonnement. Bryr meg ikke så mye om natural selection 2 selv pga jeg har så mye annet å spille, men skal likevel holde et øye med det når det kommer ut 1 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har selv også plenty å spille, men liker å ha ett par jeg spiller aktivt, så går jeg ikke lei noe. Ble nylig forelsket i STALKER SoC, så har det, BC2, DS, og flere. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 en og halv times nedlasting fra en drit treg server og så ble man usatt for et makkværk uten side stykke... never again... Trollolo. Du har jo bare dritt å komme med i alle diskusjoner. Pro-konsoll, så hvorfor uttaler du deg i det hele tatt når alt som kommer ut er ekstrem og ubegrunnet negativtet? 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 hva er det med at alt kommer i oktober?? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Får Alien vs Predator vibber av det her! Endret 10. oktober 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Spillet har vært ute i over en uke nå. Kommer det noen omtaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå