Gå til innhold

Kjøreskole Garry Nybrott - Hold deg unna!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke akkurat situasjonsbeskrivelse forran meg, men det er min mor som har blitt svindlet i dette tilfellet.

---

Garry Nybrott har ikke en møkk peiling og er en svindler rett og slett. Problemet her er at personen ikke klarer å drive opplæring og hopper over viktige ting i timene dine.

Mor sa hun ikke har fått nødvendig opplæring i forbindelse med bakkestart og lyskryss så vidt jeg fikk med meg (Skal oppdatere seinere når jeg får tatt en ordentlig telefon)...

Så FYI, hold deg unna denne personen! Velkjent blandt trafikkskoler i Akershusområdet.

@Phileas Fogg, takk! :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan det godt være du har et poeng, men dette virker bare som et barnslig raseriutbrudd. Når du først skal henge noen ut på internett burde du i det minste komme med noen velbegrunnede argumenter.

Hvordan svindler han? Hva er det som gjør at du mener han er uegnet til å drive opplæring? Hva, og på hvilken måte hopper han over viktige ting i timene?

Du burde også skrive litt om dine forventninger til en kjørelærer. Kanskje de er urealistiske...?

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men han sa jo at han skal få mer info senere =) så wait and see =)

...etter mitt svar, ja.

Var mektig irritert for det hele ja, og tenkte meg faktisk om før jeg postet innlegget. Legger ikke skjul på at det var dårlig med situasjonsbeskrivelse og alt i seg selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...