Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Høstkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bildet er egentlig veldig fint, hmm kanskje noen flere høsttegn som blader som faller eller fugler som flyr sørover, men kanskje det igjen hadde ødelagt bildet.? Synes er et greit høst bilde, hadde heller latt dette være sånn som det er og lagd ett nytt bilde som du bruker litt andre høsttegn, Allt på et bilde blir for mye, ser ikke noe som kan forbedres egentlig... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takk for kommentaren. Du behøver ikke være redd for at du ikke kommer til å se mer høst herfra. Dette er nå en gang slik det er langs fjorden akkurat nå. Mulig du ikke har sett mine øvrige høst bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fin høstbelysning som setter et flott preg på bildet! Liker egentlig utsnittet, men kanskje et lite kutt i bunnen kunne vært noe.... ! Nydelige fargetoner! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Mange takk Smort. Det blir jo litt glansbilde dette uten noe særlig dramatikk. Enig at et kutt kunne gjort seg, men ikke så mye. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Synes bildet er fremragende ! og føyer seg inn i dine flotte lanskapsbilder, som et av de bedre . Utsnittet er perfekt og fargene likeså..så her trenger du ikke tips etter min mening Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Mange takk Terje. Jeg la ved en feil inn Tips istedet forvisning. Shit happens som man sier på godt norsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg