Joachim_F Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Tre gode rollespill relanseres i Divinity Anthology. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kanskje greit å få med at prisen er på rundt 300 kroner, og at den kan bestilles fra nettsidene deres allerede nå? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Veldig fristende... Har jo ikke Divine&Beyond på Steam, så jeg får jo noe nytt også. Endret 10. oktober 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
dolten Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Bestillt nå! hehe, full pakke timesvis med moro og posters med boobs. Stor Divinity fan, men har ikkje fått spillt the dragon knight saga enda så man får det på toppen(både meg og kona elsker Divinity). Og den videon solgte det bare:D Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det må være en av de bedre reklamene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Kunne godt tenke meg dette, men siden det koster 30 euro, så havner det jo over den forbaska tollgrensa, så da blir det jo ikke så billig som det høres ut som. Satser på det havner i en norsk butikk som ikke skrur opp prisen til et ekstremt frekt nivå. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Det må være en av de bedre reklamene jeg har sett på lenge. Som Kel'Thuzad sier: "Indeed." Når blir denne pakken å få i Norge? Gjorde et par Google-søk, men det så dårlig ut pr. nå... Og hvis opplaget er begrenset til "bare"(?) 25.000, vil det spøke for tilgjengeligheten her til lands når/hvis den kommer. Endret 15. oktober 2012 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå