Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har fått sansen for en eldre dame!

Anbefalte innlegg

Kan egentlig starte med å si at til dere som skal komme med "finn deg ei på din egen alder" kan eller bare la være å kommentere. På forhånd takk!

Greia er altså at det er en eldre dame jeg har snakket med, hun har en sønn som er 2år yngre enn meg, det vill si at han er 19år.

Jeg har møtt henne noen ganger, ikke alene men på butikken osv. Jeg ser på henne at hun "studerer" meg å smiler ekstremt mye. Ser meg i øynene å stirrer. Jeg tok tak å sendte henne melding, å spurte om vi skulle finne på noe. Det virker som om at problemet er at hun har en sønn som er en bekjent av meg..

Hun sier hun liker meg, men hvordan skal jeg på en måte friste henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, du kan jo snakke litt med sønnen om hva ho liker eller gjør osv. (Nå vet ikke jeg hvor godt dere kjenner hverandre da) Så når du vet litt om dama du liker er det enklere å gjøre eller snakke med henne om noe. Man gjør da ikke feilen med å snakke om et kjedelig tema eller noe hun ikke liker og lignende. Grunnlaget for et forhold er jo vennskap og tillit. Så du må ihvertfall prøve å bli bedre kjent med henne på en måte.

Når du vet litt om henne og hun ikke er helt "fremmed" lengre hadde jeg prøvd å gjøre noe sammen med henne som hun liker, ( kino, båttur....)

Sønnen burde ikke være noe problem egentlig. Kjærlighet kjenner ikke grenser ;)

Lenke til kommentar

haha, la meg fortelle litt mer.

Dere skjønner at jeg er ganske god kompiss med han, eller jeg var det etter et ganske heftig "basketak", så vi har ikke spesiell kontakt noe mere. Så det er ganske utelukket at jeg skal spørre han om dette.

Selfølgelig er det sexy time jeg hinter frem til, sendte henne melding i dag at hun skulle ha en fin dag, fikk svar nesten med engang, men det er liksom bare svar på min melding, har dere ikke noe tema jeg kan spørre henne om? Hun er arbeidsledig, hun har jobbet på klesbutikk å har en litt "råner" bmw, hun er kanskje mellom 35-40 enplass, trener litt i fritiden.

Jeg har hørt at hun er ganske vill etter mannfolk, hvorfor skal hun ikke ha lyst til å prøve en yngre en??! : )

Lenke til kommentar

Det er jo bare å spørre damen - ikke verre enn som så ...

:)

har gjort dette, hun sa at det tok seg ikke helt ut med tanke på at jeg kjente "poden" hennes, så sa jeg at vi kke var venner noe mere, så sa hun at det hun skulle tenke litt på det : p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er jo bare å spørre damen - ikke verre enn som så ...

har gjort dette, hun sa at det tok seg ikke helt ut med tanke på at jeg kjente "poden" hennes, så sa jeg at vi kke var venner noe mere, så sa hun at det hun skulle tenke litt på det : p

Høres jo bra ut ;) Lykke til :)

Pass nå bare på at du ikke får en illsint sønn i hælene - ellers høres det for meg ut som det kan bli litt dyr mus, dette ... Du kan kanskje finne andre milfer å kose deg med?

Lenke til kommentar

Sønnen er ikke noe problem! Om jeg springer på meg et slag for henne så er det greit. Var kompiss med han i 1år etter det som skjedde. Han er ikke særlig "farlig" egentlig ikke.

Men har dere ikke noen tips til hva jeg kan sende til henne? noe spennende som kan føre en samtale?

Lenke til kommentar

Synest ikke det er så lurt at du prøvder deg i og med hun har en sønn som du har vært kompis med. Stakkars fyr Tenk hvis han engang kommer over dere mens dere danser litt lakentango, nei fy fader så ekkelt for han. Tenker bare på om en venn av meg som hadde vært to år eldre hadde blitt sammen med morra mi. Hadde stått en tanke i huet mitt da. De har seg når jeg ikke er der. Hadde vært ekkelt ass xD

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sønnen er ikke noe problem! Om jeg springer på meg et slag for henne så er det greit. Var kompiss med han i 1år etter det som skjedde. Han er ikke særlig "farlig" egentlig ikke.

Men har dere ikke noen tips til hva jeg kan sende til henne? noe spennende som kan føre en samtale?

Vel, kjære kåting ... Nå var det ikke deg jeg tenkte på først og fremst - jeg hadde i tankene hvordan forholdet mellom mor og sønn kan utvikle seg, hvis du får det du ønsker deg. Jeg er ikke helt sikker hvordan jeg selv hadde håndtert en slik situasjon, men nå er jo jeg ganske så diger, så da så ...

;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...