Nerowulf Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har et G35 headset, og den fungerer bra. Eneste jeg ikke liker er at mikrofonen plukker opp tastetrykk fra mus og tastatur. Så de jeg snakker med hører dette ganske godt. Snakker en del med en annen som har G35 også, og han har ikke det problemet. Jeg har prøvd å matche de samme instillingene som han, men ikke noe hell der. Virker som G35 / G930 har noe problemer med Noise Cancellation, men av hva jeg har lest har jeg ikke funnet noe god løsning på dette. Kan dere hjelpe på noe måte? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvilket program bruker du for å snakke? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Bruker som regel Skype. Edit: Når jeg kjører sånn at jeg kan høre min egen stemme så hører jeg lyder som mic'n ikke skal fange opp. Kjører LGS (Logitech Gaming Software) Endret 10. oktober 2012 av Nerowulf Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du prøvd å reinstallere programmet? Har også et G35 liggende som reserve og har heller ikke de problemene du nevner. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, prøvd å reinstallere. Også prøvd eldre drivere for å se om det var bedre før. Hvis man kjører Voice Morph så virker det ut som Noise Cancellation fungerer. Men kan jo ikke snakke med det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå