Crumpler Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Om vi legger bort bevegelsesformelene og Newtons lover, så kan jeg si at jeg er veldig sikker på at du dør, hvis du ser for deg det samme tilfellet som jeg gjør. Det kommer jo veldig an på bilen du kjører og den du kræsjer i, men om du skal ta selvmord så anbefaler jeg deg å plukke ut en eldre bil. Den vil ikke "pakke" seg sammen, dvs. at så godt som alle kreftene blir påført fronten på bilen og dermed ingenting på deg. Jeg anbefaler deg å kjøre en slik: og finne en slik: Da er du nesten garantert en momentan død. PS: Tullete av dere å drive med "småregning" oppi her, dette er vel et tilfelle som langtifra kan defineres av én utregning eller to. Her trengs informasjon om haugevis av faktorer som vil spille en rolle. På den andre siden så anser det at en av bilene i det hele holder 200 km/t som nok til å dø momentant, ihvertfall i en frontkollisjon, men mirakler skjer jo fra tid til annen.. Endret 4. desember 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Her må en være 100% sikker, og ikke slik at en for eksempel ender opp i rullestol eller noe tilsvarende tull. Tenker du å teste ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå