MrMastodon Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har i mange år irritert meg over den innebygde automatiske lysstyrken, den har aldri passet mitt bruk. Derfor ble jeg veldig glad da jeg oppdaget en ny app på markedet. Den justerer skjermlyset langt mer dynamisk enn jeg noen gang har opplevd! (nå høres jeg litt halleluja ut her, men det er altså ikke jeg som har laget appen!!! Jeg bare liker den veldig godt!) Den har både enkelt forståelig grensesnitt, og enkle forhåndsinnstillinger basert på skjermtype, men du kan og lage din egen innstilling. Har prøvd et par apper av denne typen de siste årene, men dette er den beste så langt! Velis Auto Brightness heter den. Enkel forklaring for innstillinger på hjemmesiden til utvikleren viss det er noe som er uklart! Forumside på XDA 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Takker for tipset! Prøvde den raskt ut og ser ut til at den fungerer villt mye bedre på min S3 enn den innebygde. Min forrige HTC telefon var utrolig bra på justere lysstyrken automatisk og med nok lys til enhver tid, mens S3 konstant bruker svært lang tid på å justere seg, og setter konsekvent lysstyrken for lavt. Nå reagerte den umiddelbart når jeg la fingeren over sensoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå