StudentTrengerHjelp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei! Jeg er student ved handelshøyskolen BI og har en terminoppgave om Natteravnene og sosiale medier. I denne forbindelsen har jeg en kort spørreundersøkelse på ca. 8 avkrysningsspørsmål: http://www.surveymonkey.com/s/7KMVV6S Jeg ville satt UTROLIG PRIS på de der ute som ville svart seriøst på denne korte undersøkelsen. Det betyr mer enn hva dere aner. På forhåndTUSEN TAKK til alle de som svarer på undersøkelsen. Hvert eneste svar er verdifullt iforhold til oppgaven. Med vennlig hilsen BI-student Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 På spørsmål 5 var det ikke mulig å ha to eller flere like svar, altså umulig å ha f.eks alle på "god". Måtte med andre ord spre utover, og min egentlige mening kom derfor ikke frem. Vet ikke om dette gjelder bare meg, bruker Chrome på Win 7 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Spørsmål 5 trollet hos meg også. Har Mac med Maxthon browser. Savner også et Vet ikke-alternativ. Jeg bruker ikke Facebook, så jeg har ike peiling på hvor god tilstedeværelse de har på sosiale medier. Lenke til kommentar
StudentTrengerHjelp Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Tusen takk til alle som har svart, det er utrolig snilt av dere. Beklager feilen i spørsmål 5, den skal være rettet nå. Takk! Lenke til kommentar
StudentTrengerHjelp Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Spørsmål 5 trollet hos meg også. Har Mac med Maxthon browser. Savner også et Vet ikke-alternativ. Jeg bruker ikke Facebook, så jeg har ike peiling på hvor god tilstedeværelse de har på sosiale medier. Fikset! Tusen takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Jeg skjønner fremdeles veldig lite av spørsmål 5. Jeg kan ikke krysse av for Vet ikke. Og så er det et tekstfelt der. Hva skal jeg skrive der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå