Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er i en vanskelig situasjon, råd ?

Meesjol

Anbefalte innlegg

Hei ! Er i en vanskelig situasjon.. saken er den; Jeg har vært sykemeldt grunnet betennelse i begge albuer i snart 2 år, har vært operert i den ene uten suksess. Har for en god stund siden gått over på nav. Etter dette skjedde har jeg søkt om erstatning til sparebank 1 der jeg har min uførepensjon forsikring de har behandlet saken min siden i mars 2012. De har hentet inn info fra både fastlegen min jeg hadde på den tiden, nav og der jeg ble operert.. å det er flott, men nå har de et siste spørsmål som de trenger svar på. Det er den tidligere fastlegen min som må svare på dette. Det er et helt konkret å ikke et vanskelig spørsmål får han å svare på. De har sendt han 3 brev som jeg har kopier av + at de har prøvd å nå han via telefon . Jeg har nå i 3 måneder ringt jevnelig å helsesekretærene har lagt igjen beskjeder til han gang på gang.. å jeg har fått beskjed vær eneste gang om å ringe tilbake neste fredag får å høre om han har gjort noe med det. Det har han aldri!! Jeg ba sist om at han skulle ringte meg å la igjen nr mitt.. Har gått 2 uker å jeg har enda ikke hørt noe fra han. Grunnen til at jeg har skiftet fastlege er fordi jeg har flyttet fra Ålesund til Trondheim.. så jeg kan ikke bare bestille meg en time å troppe opp på kontoret hans.

Nå er det like før saken min blir foreldet hos Sparebank 1 og jeg må søke helt på nytt å starte fra 0.. Har ikke en anelse om hva jeg nå kan gjøre får å få han til å slutte å overse meg. Er desperat !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Det er dessverre ikke uvanlig at slike ting skjer. Har selv hatt saker som stopper opp i systemet lenge nok til at tidsfrister går ut osv. Ville gjort to ting: Først og fremst så hadde jeg kontaktet sparebank 1 og informert om at ting tar tid og hvorfor. Da kan de forlenge fristen. Dernest må du pushe på legen. Send en melding til han via facebook, ring hver dag osv til han får ordnet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...