Gå til innhold

[Løst] Skal kjøpe brukt Xbox 360, trenger hjelp til prisantydning.

Malmern

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe en brukt 360 av en bekjent og lurer litt på hvor mye folk syns det er verdt å betale for den.

Dette følger med:

2 stk. kontrollere med oppladbart batteri.

Disse spillene følger også med:

Halo 3,

Test Drive,

NFS Undercover,

Kinect Adventures og Sport,

Forza 2 og 4,

AC/DC RB.

Xboxen er av den litt eldre typen med HDMI.

På forhånd takk.

Malmern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan kjøpe en brukt ps3 av meg. du får med 2 xbox 360 spill i prisen.

Syns du det var et godt svar til trådstarter? Leste du i det hele tatt hva spørsmålet var?

On topic:

Hvis de medfølgende spillene har noe verdi for deg, dvs du har tenkt å spille dem, vil jeg si rundt kr.1500 for alt.

Lenke til kommentar

nei den nyere utgaven av de gamle 360 har hdmi inngang, at det er bare arcade utgaven og de helt eldste som ikke har det.

on topic

jeg vil tro rundt 1500, hvis den er i veldig god stand, og cd trayet funker bra, siden denne kan ofte bli sliten og treg, hvis den er veldig treg 1200-1300 kanskje. er dette premium 20 gig eller elite 60 gig?, jeg synes prisen jeg har satt kunn passer 60 gig versionen. hvis det er 20 gig versionen kanskje rundt 900-1000

Lenke til kommentar

Slettet 6 innlegg fra diskusjonen. De var enten et brudd på retningslinjene punkt 1 eller var et svar til ett av disse innleggene.

Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:

Flaming og andre former for personangrep er forbudt.

Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål.

( De andre innleggene i denne tråden er også vurdert og vi lar dem være igjen. )

Reaksjoner på moderering tas på PM

Lenke til kommentar

jeg tror han heller vil ha ps3 enn xbox. ps3 bruker hdmi, mens xbox bruker scart.

Lol,

har allerede PS3,

viss jeg var på jakt etter det ville jeg postet i Sony forumet? :p

Han har gitt meg et tilbud,

1900,- men da får jeg med kinect,

5 ekstra spill, 4 rockband gitarer og 2 trommesett,

tror jeg slår til på det. :)

Takker for alle svarene folkens!

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Herregud så mange PS3-fanboys som skulle poste her.

Men jeg synes det høres litt dyrt ut uansett, ganske gamle spill (Forza 4 er vel det nyeste).

Edit: Må lære meg å lese ALT, høres greit ut det tilbudet, får veldig mye med til en ganske grei pris.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Hei, skal kjøpe en brukt 360 av en bekjent og lurer litt på hvor mye folk syns det er verdt å betale for den.

Dette følger med:

2 stk. kontrollere med oppladbart batteri.

Disse spillene følger også med:

Halo 3,

Test Drive,

NFS Undercover,

Kinect Adventures og Sport,

Forza 2 og 4,

AC/DC RB.

Xboxen er av den litt eldre typen med HDMI.

På forhånd takk.

Malmern

Du trenger jo ikke X-box når man har PS3 :p Kommer uansett (antakeligvis Ps4 i til våren (spar heller til den da) )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ingen vanlig xbox 360 har HDMI. da er den modda og har mista garanti. btw, modda til hdmi får den til å få blue ring of death, og det blir ikke ordentlig HD.

Lå du for lenge i Vaffeljernet?

Ta et kjapt søk på google så ser du hvilke 360er som har HDMI. Den første ble levert med HD Component cable. Den støtter 1080p og er ikke det HD?

http://www.xbox.com/en-US/xbox360/accessories/cablesnetworking/Xbox360ComponentHDCable

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...