Kimmix Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har nå prøvd i rundt 5 timer og finne ut hvor CMOS batteriet ligger i 5330M. Har åpnet alt som går så og si. Både tastaturet og under PC-en. Har enda ikke sett noe som kan ligne på en jumper eller CMOS batteri. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Skole PC? De fleste modellene skoler / bedrifter bruker er enterpise modeller, det vil si at de har en slik TCM chip hvor BIOS passordet blandt annet ligger, det betyr du ikke kan tilbakestille det Hilsen IKT-lærling @ en skole. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Skole PC? De fleste modellene skoler / bedrifter bruker er enterpise modeller, det vil si at de har en slik TCM chip hvor BIOS passordet blandt annet ligger, det betyr du ikke kan tilbakestille det Hilsen IKT-lærling @ en skole. Faen i helvette, sorry meg... har prøvd og fått administrator rettigheter på skole pcen min lenge. Har kansje holdt på i over 20 timer.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Hvis du har behov for administratorrettigheter foreslår jeg heller at du tar kontakt med IKT-Avdelingen ved skolen din! Spørs litt hva du skal gjøre, men de burde klare å hjelpe deg Endret 9. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis du har behov for administratorrettigheter foreslår jeg heller at du tar kontakt med IKT-Avdelingen ved skolen din! Spørs litt hva du skal gjøre, men de burde klare å hjelpe deg Jeg liker og gjøre ting selv skjønner du.. :/ er det mulig og eventuelt fjærne denne chippen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå