tovalb Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei, jeg kjøpte dette skjemkortet for halvannet år siden som har Twin Frozr 2- kjøling på. Nå har den ene vifta begynnt å lage en liten "hyle/jamre"lyd. Ikke så høy men irriterende i et ellers støyfritt kabinett. Når jeg gamer e.l er ikke det så nøye, men når vifta går i idle-fart vil jeg gjerne at den skal være lydløs. Det første jeg tenkte var en dråpe olje (som jeg har tidligere gjort med kabinett-vifter). Men etter litt googling finner jeg ut at det er visstnok forseglet og ikke mulig å komme til. I Tillegg skal det være umulig å få skaffet en lik vifte å bytte med. Noen kloke hoder som har noen ide hva jeg kan gjøre? Tillegginfo: Kortet/ribbene er helt renblåst.. Kjørt viftene i 100%-hastighet uten å bli kvitt prob. Tom Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 9. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei, jeg kjøpte dette skjemkortet for halvannet år siden som har Twin Frozr 2- kjøling på. Nå har den ene vifta begynnt å lage en liten "hyle/jamre"lyd. Ikke så høy men irriterende i et ellers støyfritt kabinett. Når jeg gamer e.l er ikke det så nøye, men når vifta går i idle-fart vil jeg gjerne at den skal være lydløs. Det første jeg tenkte var en dråpe olje (som jeg har tidligere gjort med kabinett-vifter). Men etter litt googling finner jeg ut at det er visstnok forseglet og ikke mulig å komme til. I Tillegg skal det være umulig å få skaffet en lik vifte å bytte med. Noen kloke hoder som har noen ide hva jeg kan gjøre? Tillegginfo: Kortet/ribbene er helt renblåst.. Kjørt viftene i 100%-hastighet uten å bli kvitt prob. Tom kan være kulelagerne ? evt prøv å smør de vis du kommer til, reklamer først å hør hva de sier Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2012 om jeg kommer til ja, det er det som er problemet, det er visst ikke mulig å komme til uten å borre et hull visstnok. . . Lyden er nok ikke gjennomtrengende nok til at jeg kan satse på RMA. Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 10. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 om jeg kommer til ja, det er det som er problemet, det er visst ikke mulig å komme til uten å borre et hull visstnok. . . Lyden er nok ikke gjennomtrengende nok til at jeg kan satse på RMA. Jepp det er tingen, sats på det heller så kanskje du får en oppgradert versjon av kjøleren Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2012 Joda, men kortet er ettogethalvt år gammelt. Det jeg kan risikere er at dem ikke finner lyden reklamerende nok på verkstedet sitt.. og jeg får en regning på 400 ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå