Gå til innhold

Alt om Prison Architect

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er på tide med en tråd om det kommende spillet Prison Architect fra indie-utvikleren Introversion Software, som blant annet står bak DEFCON og Darwinia.

Prison Architect er et spill som er inspirert av klassikere som Theme Hospital og Dungeon Keepers, og handlingen fåregår i en relativt moderne setting der målet er å bygge og styre et fengsel. Du må bygge alle rom, innrede de, tilføre strøm og vann, ansette f.eks vakter, kokker og doktorer og prøve å få fangene til å følge rutinene og ikke drepe hverandre.

Prison_Architect-Cells.jpeg

Spillet er for tiden i tidlig alfa, men for $30 kan man forhåndskjøpe spillet, og da får man tilgang til alfaen og alle kommende utgaver (inkludert det ferdige spillet), og i tillegg får man tilgang til spillets wiki. En av grunnene til at de valgte å ta såpass mye betalt for å få tilgang til alfaen er at de vil ha spillere som virkelig er interssert i spillet og som derfor tar seg tid til å komme med tips, innspill og ikke minst rapportere bugs, som det for tiden er veldig mange av. Når du kjøper spillet har du i kickstarter-stil flere valg: Den billigste utgaven koster $30, og den gir deg bare tilgang til spillet og wikien, men du kan også velge å kjøpe dyrere utgaver, som f.eks lar deg gi et navn til en fange i det ferdige spillet. De ulike utgavene kan du se her.

For tiden er ikke bugs noe som er prioritert, og Introversion Software har fokus på å få inn flere funksjoner og muligheter i spillet, og det ryktes at den neste builden kommer ut om en ukes tid.

Under kan dere se en introduksjonsvideo til spillet, og den forklarer det meste noe bedre enn deg jeg har gjort. :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KDDzSOS0vzc

Linker:

Introversion Software

Prison Architect

Forum

Edit: Av en eller annen grunn kommer bare videoen opp som en link. Noen som vet hvorfor?

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, merkelig at den ikke dukket opp når jeg søkte etter lignende tråder før jeg startet denne :huh: Skal få stengt denne tråden. :)

Stenger tråden da det som påpekt allerede eksisterer en tilsvarende tråd.

Men husk at det går an å starte tråder rundt spesifikke emner omhandlende spillet også da ;) All diskusjon rundt et spill trenger ikke foregå i en enkelt monstertråd. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...