MrsWeasley Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Heisann! Jeg vet det er en stund til Halloween, men jeg har begynt å eksperimentere litt på hva jeg skal kle meg ut som. Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis skal på Halloween fest, og nå blir jeg 15 år i desember så jeg gidder ikke gå Trick or Treat (litt flaut når jeg bor i et område med bare små barn). Jeg skal kanskje være med noen venner, og det hadde vært litt morsomt å sminke meg opp og skremme dem (nå er de veldig lette å skremme så det skal ikke bli vanskelig). Jeg elsker zombiefilmer og The Walking Dead, og derfor bestemte jeg meg for å være zombie. Jeg har litt falsk hud som jeg forsøkte å ta på og puttet teatersminke og falskt blod på. Jeg har ikke noe hvitt pudder så det må jeg få tak i. Nå begynner jeg å få lite hud igjen, og jeg må fortsette å eksperimentere. Jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i det! Så mine spørsmål er: - Hvor kan jeg få tak i falsk hud? (ikke på nettet, må være en butikk i Oslo-området). - Hvor kan jeg få tak i et godt, hvitt pudder? (--II--) - For å få "såret" til å se veldig realistisk ut, er det noe annet jeg kan bruke? PS. Jeg kan poste bilde av mitt foreløpige resultat hvis ønsket. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Standard (http://www.festmagasinet.no/) har vel alt du trenger av utstyr til utkledning, har sikkert hud også. Sikkert mulig å finne videoer på youtube for å få tips til hvordan man skal få sår til å se bra ut. Zombier er fett, lykke til Lenke til kommentar
Flying Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Falsk hud? Mener du flytende latex? Hvorfor er du ikke villig til å handle på nettet? Vil absolutt anbefale å handle latex på nett, selv kjøpte jeg 5dl flytende latex for under 110,- inkl frakt på eBay til årets kostyme. Legg en rødfarge i bunnen av åpningen i såret og dekk med bloody scab eller lignende. Selv ville jeg brukt vannbasert teatersminke, pudder syns jeg hverken dekker eller henger godt nok. Lenke til kommentar
MrsWeasley Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 @McHalvorsen takk for hjelp! Har tittet der før men de har ikke det jeg trenger.. :/ @Flying Jeg mener falsk hud. Jeg har en liten boks med en klump falsk hud som fungerer bra, men jeg har lite igjen. Jeg får ikke "lov" til å handle sånt på nettet (jeg er 14), også liker jeg best å se ting før jeg handler det. Takk for tips om sminke! (jeg vet tagging ikke fungerer sånn, men jeg gjør det allikevel ;P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå