Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg vet det er en stund til Halloween, men jeg har begynt å eksperimentere litt på hva jeg skal kle meg ut som. Jeg vet ikke om jeg nødvendigvis skal på Halloween fest, og nå blir jeg 15 år i desember så jeg gidder ikke gå Trick or Treat (litt flaut når jeg bor i et område med bare små barn). Jeg skal kanskje være med noen venner, og det hadde vært litt morsomt å sminke meg opp og skremme dem (nå er de veldig lette å skremme så det skal ikke bli vanskelig). Jeg elsker zombiefilmer og The Walking Dead, og derfor bestemte jeg meg for å være zombie. Jeg har litt falsk hud som jeg forsøkte å ta på og puttet teatersminke og falskt blod på. Jeg har ikke noe hvitt pudder så det må jeg få tak i. Nå begynner jeg å få lite hud igjen, og jeg må fortsette å eksperimentere. Jeg husker ikke hvor jeg fikk tak i det!

Så mine spørsmål er:

- Hvor kan jeg få tak i falsk hud? (ikke på nettet, må være en butikk i Oslo-området).

- Hvor kan jeg få tak i et godt, hvitt pudder? (--II--)

- For å få "såret" til å se veldig realistisk ut, er det noe annet jeg kan bruke?

PS. Jeg kan poste bilde av mitt foreløpige resultat hvis ønsket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Falsk hud? Mener du flytende latex? Hvorfor er du ikke villig til å handle på nettet?

Vil absolutt anbefale å handle latex på nett, selv kjøpte jeg 5dl flytende latex for under 110,- inkl frakt på eBay til årets kostyme.

Legg en rødfarge i bunnen av åpningen i såret og dekk med bloody scab eller lignende. Selv ville jeg brukt vannbasert teatersminke, pudder syns jeg hverken dekker eller henger godt nok.

Lenke til kommentar

@McHalvorsen takk for hjelp! Har tittet der før men de har ikke det jeg trenger.. :/

@Flying Jeg mener falsk hud. Jeg har en liten boks med en klump falsk hud som fungerer bra, men jeg har lite igjen. Jeg får ikke "lov" til å handle sånt på nettet (jeg er 14), også liker jeg best å se ting før jeg handler det. Takk for tips om sminke!

(jeg vet tagging ikke fungerer sånn, men jeg gjør det allikevel ;P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...