Gubban Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Skulle på kurs her en dag og hadde fått forklart hvor vi skulle parkere. Da jeg kom dit fulgte jeg bare en skilting som førte meg ned i et parkeringshus under et bygg. Det var selvsagt en gratisparkering vi egentlig skulle stå på ved siden av, men den så ikke jeg -.- I alle fall betalte jeg 77 kroner (hadde ikke mer på meg og kortet var blakt) Kunne stå til 11:41 og skulle være på kurs til 15:00. Da jeg kom tilbake hadde jeg selvfølgelig fått en parkeringsbot på hele 760 kroner!! Og den hadde blitt utdelt 11:46. Er det på noen helst en smart måte å få dempet parkeringsboten eller få den fjernet. Jeg vet selvsagt at boten er gyldig og jeg har egentlig ingenting jeg skulle ha sagt. Håper noen har en genial måte for å få hjulpet meg litt. 760 kroner for ung student svir ganske godt.. Parkeringsselskapet er privat, om det er til noen hjelp :-) Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Parkeringsselskapet er privat, om det er til noen hjelp :-) Er aldri til nokor hjelp. 760 kr er for din del diverre tapt. Bonusen til dei tilsette i parkeringsselskapet er berga. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dessverre, her er det ingen utvei. Drøye 3 timer på overtid, denne er soleklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå