xatic Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei, Jeg ønsker å avvikle mitt enkeltmannsforetak, som har jeg hatt i noen år men som kun har vært brukt for å kjøpe noen .no domener tilbake i tiden. Jeg lurer på hvordan jeg gjør dette? Noen her som har peiling på hva jeg må gjøre eller om det kan gjøres elektroteknisk osv? Altinn sidene er utrolig forvirrende og finnes 1000 skjema der inne! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det gjerast ved å fylle ut samordna registermelding, eller kva nå skjemaet heiter. Det same skjemaet som blir brukt for å registrere nytt firma, berre at ein kryssar av for avvikling. Skjemaet treng også di fysiske handskrift til signering. Sendast til Brønnøysund. Lenke til kommentar
xatic Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Dette kan altså ikke gjøres elektronisk ved å logge inn med "min id" eller lignende? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Dette kan altså ikke gjøres elektronisk ved å logge inn med "min id" eller lignende? Ja, du kan få lasta ned skjemaet frå nettstaden. Grunnen til at enkeltmannsføretaket mitt framleis er oppe er at eg ikkje har skrivar tilgjengeleg. Om det det fylgje at eg ikkje får ut skjemaet, og heller ikkje signert. Endret 9. oktober 2012 av Staketten Lenke til kommentar
xatic Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Virker litt rart, kan nemlig ikke huske å ha gjort dette da jeg registeret det, mener alt skjedde elektronisk... hmm! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Virker litt rart, kan nemlig ikke huske å ha gjort dette da jeg registeret det, mener alt skjedde elektronisk... hmm! Joda, det er ikkje naudsynt med fysisk handskrift ved oppretting. Eg fekk også starta opp føretaket mitt elektronisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå