hyp3z Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ønsker software / script e.l som viser når oppgitte websider er oppdatert. - F.eks hvis jeg har VG, Dagbladet og Nettavisen i ei liste. - Åpner programvaren og kan se når sidene sist er oppdatert. Dette vil være hendig når jeg skal sjekke flere ti-talls sider, slik jeg slipper å entre sidene manuelt hele tiden. Noen som vet om dette finnes? Evt. navn? Ja, har prøvd med Google. PS: den originale tråden ble slettet tidligere idag (pga feilpost). Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Nyhetsagenten og Gozilla innfrir ikke disse kravene. Men det må da finnes ett program som gjør det? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 et eks jeg fant.. ikke testa selv http://aignes.com/ Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Flott! Midt i blinken. Henter det ned nuh :wink: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det fins endel slike programmer her. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 testa det jeg tipsa om.. virker egentlig ganske kult, lurer på om jeg skal begynne å bruke det. Verdt en titt, hvis andre er interessert i noe lignende. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Bare en liten ulempe jeg merka med f.eks å sjekke vg.. og antakeligvis andre sider med bannere som roterer.. mjah, de forandrer seg litt fra gang til gang.. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Yes det gjør det. Bare synd man må kjøpe etter 30 dager .. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Yes det gjør det. Bare synd man må kjøpe etter 30 dager .. Alle programmene på den linken jeg postet lenger opp er freeware, så det så Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 free trial iallfall .. så det så 8) Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Så ikke sånn ut, det var vel freeware i 30 dager opplegg der og - mao. shareware? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 free trial iallfall .. så det så 8) Argh... så ikke det... :oops: Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 men, noen av de du har testa? så du kan anbefale noen spesifikke? Ikke at denne ikke virka bra.. men bra å teste alternativer. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Nei, jeg har aldri vært borti slike programmer. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Website-watcher er iallefall fett Har total kontroll på nesten 50 bookmarks foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå