SimsteX Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tittelen sier vel alt. Jeg har en HP pc som ikke vil starte seg, jeg brukte den 6 timer før jeg fant ut at den ikke ville starte seg. Klappet den bare sammen. Prøvd å lade den osv. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ingenting skjer når du trykker på power (ingen lys, lyd eller bilde)? Reagerer den med noen form for statuslys når du setter i laderen? Hva skjer om du tar ut batteriet og kjører kun med AC adapteren? Lenke til kommentar
SimsteX Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Absolut ingenting skjer, fant ut nå at det kommer en rar pipelyd av laderen Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har selv hatt et problem med min HP pc som ikke ville starte seg. Powerknappen bare blinket. Derfor gikk jeg på et forum på HP sin egen side (tror jeg) og fant denne løsningen: follow these steps: 1-turn off the notebook 2-remove the battery 3-remove the charging adapter 4-Now press and hold the power button for 40 seconds(it will discharge the capacitors) 5-now insert the charging adapter only(dont insert the battery) 6-now press the power button 7-let the windows load and then shutdown it 8-now insert the battery and press the power button problem solved :-) if this doesnt solve the problem then 1st update your bios to latest version and then follow the above steps best of luck Håper dette løser problemet ditt, for her har det iallefall virket Lenke til kommentar
shabador Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kan være så enkelt at laderen er defekt. Om du kjenner noen som har en HP laptop med samme type lader, prøv med deres (evt. prøv din lader på deres PC). Ville kontaktet HP og høre om å få tilsendt ny lader. Om maskinen er under 2 år er det fremdeles reklamasjon på lader/batteri, men mulig du må levere inn pc og lader der du kjøpte den (beregn 2-3 ukers ventetid). Lenke til kommentar
SimsteX Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøpte samme PC spm naboen, han har vel samme lader. Skal prøve det du skrev. Lenke til kommentar
SimsteX Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det du skrev smarties1 hadde ingen virkning, men tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå