rike Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har akkurat begynt å bruke Elements og ønsker å bruke dette bl.a. når jeg skal legge ut bilder på Facebook eller sende med e-post. Etter å ha lett etter "verktøyet" for redusering av pixler, og ikke funnet det, trenger jeg noen tips om hvor jeg kan finne dette "verktøyet". Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Image - > resize? Husk å ikke overskrive originalen. Endret 9. oktober 2012 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Når du eksporterer et bilde burde du får opp denne muligheten, kanskje. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du kan også bruke file -> Save for Web. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) File -> Save for Web Her kan du velge størrelse og kvalitet, og sammenligne orginal med komprimert/forminsket resultat. Edit: Skriver for sakte...... Endret 9. oktober 2012 av Mr D Lenke til kommentar
rike Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå