Intueri Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei. Jeg har en CSS-html side som jeg vil ha installert noe som heter SimpleBlogWP på, det er visstnok et bloggesystem ... Aner ikke hvordan man gjør det. Når jeg pakket ut SimpleBlowWP-mappa, så kom det opp masse PHP-filer, Style (CSS) osv. Trenger dere mer informasjon for å vite hva jeg snaker om? Her er et skjermbilde av selve mappen: Lenke til kommentar
agm Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dette er en mal til publiseringssystemet Wordpress. 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Som agm skriver er dette et tema til CMS-systemet Wordpress. WordPress er i utgangspunktet berenget på blogg-layouts, men har etter hvert blitt så rikt på funksjoner at det kan brukes til så mangt. Det at det er enkelt å bruke, samt enkelt å tilpasse (ved bruk av gratis-og kjøpbare temaer) gjør at WP har blitt superpop. Ønsker du å bruke temaet må du gjøre følgende: - Først må du installere WordPress på serveren din. Det er ganske så enkelt - Når WP er installert kan du laste opp temaet ditt, og aktivere det. Wips! Du er ferdig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå