Leif__ Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Hei. Når jeg trykker på startmenyen og slå av. Så går ikke PCn av. Den går frem til det bilde hvor det står. Avslutter. Og det står og står. Pcn går altså ikke av. Hva er grunnen? - takk på forhånd Endret 9. oktober 2012 av Originalt Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Og hvilket OS er det du har? Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Og hvilket OS er det du har? Nå er jeg ikke helt med, hva er OS? Tenker meg at det er oprativsystem, jeg har Windows 7 Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Og hvilket OS er det du har? Nå er jeg ikke helt med, hva er OS? Tenker meg at det er oprativsystem, jeg har Windows 7 Ja, riktig det- os operativsystem. Windows 7. Ja, har du et oppegående virusprogram installert? Kjørt siste oppdatering? Kjør også verktøyprogram i kontrollpanel- for å se om maskinen finner eventuelle feil? Handlingssener og feilsøking er tipsene. BmOnline Lenke til kommentar
Leif__ Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Og hvilket OS er det du har? Nå er jeg ikke helt med, hva er OS? Tenker meg at det er oprativsystem, jeg har Windows 7 Ja, riktig det- os operativsystem. Windows 7. Ja, har du et oppegående virusprogram installert? Kjørt siste oppdatering? Kjør også verktøyprogram i kontrollpanel- for å se om maskinen finner eventuelle feil? Handlingssener og feilsøking er tipsene. BmOnline Ja jeg har oppegående virusprogram og alt det der, men fant ut at d var en USB som sto i, når jeg tok ut den så gikk det ikke lang tid før PC en gikk av. Så jeg prøvde da igjen og ta av datamaskinen uten at den USB en sto i, å ta gikk det Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja, det bruker å komme meldinger når pc ikke slår seg av, da spør maskinen gjerne deg om du vil lukke åpne vinduer, programmer etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå