Skallbaink Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Det er jo håpløst å spille BF lenger. De pilot gutta har jo utviklet en god strategi på bombing. SLik at all annen spilling blir underordnet. Stup bombe taktikken er det jeg snakker om, pokker heller hadde det bare vært mulig å skyte rett opp men det går jo ikke med mg som er montert rundt om, og det jo som oftest det en har i luftforsvar. Har aldri konsentert meg om flyvinga men nå er jo BF rett og slett fukket siden det ikke kan gjøre noe med flyene. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har dessverre ikke prøvd Secret Weapons enda (gleder meg som en unge), men skal det ikke være stridsvogner med AA-våpen? Få tak i en, og la din hevn være grusom. Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Jeg mente den gamle versjonen. SW har vel ikke kommet i butikkene eller? Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 hva med å bruke apc? få en til å kjøre villt mens du skyter. Må selv si at det kan være ganske irriterende å spille når motstanderne "eier" lufta. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gode piloter med ett ellers samkjørt lag kan være knusende for motparten ja, men sånn er det bare. I Desert Combat kan det være enda verre med gode helikopterpiloter...men litt bedre nå som du har stinger (jeg hater stingere og ja jeg flyr for det meste helikopter :wink: ). Jeg elsker å fly både i vanlig BF og Desert Combat...eier lufta Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 jeg mente at de mg stillingene burde vært mulig å skyte rett opp i lufta, fordi en god pilot er faktisk ikke mulig å skyte ned. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 En god pilot er fullt mulig å skyte ned... :wink: Tendensen på public er att alle enten fjaser irundt og ikke gidder å bruke AA/MG (som faktisk kan plukke ned hvilken som helst fighter dritlett), eller de camper på flystripa (der fremdeles ingen setter seg i AA). Ja, stupbombinga er en dødelig taktikk, men samtidig er den også ganske forutsigelig. Hører du svak flydur så veit du omtrent at det henger en over skylaget og sikter seg inn før han stuper. Samtidig er en stupbomber utrolig lett å plukke ned når han stiger igjen, da både med fly, MG og AA. Er selv pilot i klanen min, og det er en god følelse å få til ett godt stup, men samtidig veit jeg at det er sinnsvakt irriterende å få ei bombe i knollen. Men med felles innsats og litt sunn fornuft er det rimelig greit å bli kvitt piloter. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Gidd å sitte litt i flak da mann! Synd at det er så få som gidder det på public, men når etpar stk tar seg tida til å få ned noen fiendefly med flak, endrer ofte balansen seg. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 et tips mot stupbombere. Bazoka 8) Det er vannvittig lett og ta ned en stupbomber med det:-D Bruker det selv ofte, er somregel i ett fly selv så jeg har begynnt å merke det litt ettvert. Dessuten en som er litt oppegående med AA tar ned et lite fly som ingentig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 japse båten med 2 kanonplasser er nådeløs mot fly, anti tank raketten kan drepe med ett skudd, alle tankser og artillery plasser er også veldig bra mot fly, AA guns knuser flyene totalt, spillet du online hjelper det å være oppmerksom på hvor fly kommer ifra så være klar når de kommer innen skuddrekkevidden din. nå er det lenge siden jeg har spilt battlefield, jeg vet ikke om noe er forandret i de nyere patchene for å gjøre fly sterkere. RTR har jeg nesten ikke spilt så jeg vet ikke hvordan det står til med flyene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå