AMPFILER Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg har 2 CerWin vega DC12 tror jeg da.. jeg hadde ett lite problem med høytaler kabel. jeg måtte skjøte kabel fra gullkabel til sånn 1 mm ellerno.. på den høytaleren der hvor det er bare gullkabel så spraker det ikke.. på den høytaleren som jeg har skjøte så kommer det sånn klakkelyd akkurat som om noe er innpå membran, kan dette komme av att jeg har dårlig kabel?.. har også lakt merke til att den som har gullkabel over hele. der beveger høytaleren seg mere på.. morro da egentlig:P Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ja, dette KAN ha noe med kabelen å gjøre. At elementet beveger seg mindre kan komme av at kabelen er underdimensjonert og at det dermed ikke går nok strøm i gjennom. Men hvorfor skifter du ikke bare kabel med den andre og tester? Du bør ikke merke det så mye ved lavt volum, men om du skrur opp vil du nok merke stor forskjell på kabelen... Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 hehe jeg kan vel teste.. har bare ikke orka å gjøre det.. takk for svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå