Jordi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg prøver å lage en kampanje med gamle norske slag, og ser på gamle krigshelter. Det er ingen spesiell tidsepoke, og som eksempler har jeg funnet Eirik Raude, Olav den Hellige og Vincents Budde. Det jeg kunne tenke meg er å finne en kvinnelig norsk helt, som gjerne ikke er dratt frem i lyset som hun fortjener. Men jeg finner virkelig ikke noen! Jeg har liten tru på at det ikke finnes en eneste kvinnelig helt her til lands, men hvordan skal jeg klare å finne henne? Endret 9. oktober 2012 av Jordi Lenke til kommentar
Green Leaf Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tja, et par alternativer kan jo være et par damer som var del av XU under andre verdenskrig. Astrid Løken og Anne-Sofie Østvedt. Eller mente du kanskje tilbake til virkelig gamle dager, som vikingene og middelalderen? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kanskje du finner noe her? Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Tja, et par alternativer kan jo være et par damer som var del av XU under andre verdenskrig. Astrid Løken og Anne-Sofie Østvedt. Eller mente du kanskje tilbake til virkelig gamle dager, som vikingene og middelalderen? Andre verdenskrig er såpass stort at det er godtatt med heltinner herfra! Dog hadde håpet på å finne i hvertfall en 2-3 fra forskjellige perioder fra vikingetiden og frem til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå