Arodem Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Mechromancer-klassen spilles en uke tidligere enn planlagt. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spenstig! Er selv ikke ferdig med første runde av første karakter enda, femti timer inn og vil liksom ikke avslutte selv om jeg ser slutten av historien på horisonten. Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Observasjon: Ferdighetstreet er fullt av My Little Pony-referanser. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Whaaaaaaaaaaaat?! YEEEES! Lenke til kommentar
CountSwaggula Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kommer denne ut til PS3 i dag også? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Kommer denne ut til PS3 i dag også? Hm, godt spørsmål egentlig. Vanligvis oppdateres jo PSN en gang i uken ? på onsdager. Skal se om jeg kan grave frem litt info. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Spenstig!Er selv ikke ferdig med første runde av første karakter enda, femti timer inn og vil liksom ikke avslutte selv om jeg ser slutten av historien på horisonten. Godt gjort å bruke såpass med tid. Brukte vel rett over 30 timer på første runde, og da tok jeg samtlige sidequest. Er først når man er ferdig med første runde og man kan begynne på Vault Hunter modusen spillet virkelig skinner synes jeg. Endret 9. oktober 2012 av archongamer Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 vil dette si at det blir mulig med 5 player CO-OP? ... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Betyr vel heller at man neste uke må belage seg på å spille sammen med tre mechromancere konstant. Kudos til Gearbox som kommer med sånne koselige overraskelser! Lenke til kommentar
arnzn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 AWESOME! Har en sniper Zero i lvl 46, så da blir det mechromancer til helga! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Latterlig pris. Men vi som forhåndsbestilte får det gratis, og det er ikke akkurat innhold som ble kuttet fra selve spillet, så det er ikke noe klageverdig. Fint at de ble ferdige med klassen tidligere enn planlagt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spenstig!Er selv ikke ferdig med første runde av første karakter enda, femti timer inn og vil liksom ikke avslutte selv om jeg ser slutten av historien på horisonten. Godt gjort å bruke såpass med tid. Brukte vel rett over 30 timer på første runde, og da tok jeg samtlige sidequest. Er først når man er ferdig med første runde og man kan begynne på Vault Hunter modusen spillet virkelig skinner synes jeg. De 50 timene er tid jeg har brukt i andres verdener også, men jeg stresser absolutt ikke igjennom. Ja, slik var det også i eneren; den nye runden gjør alt mye mer morsomt. 1 Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er klar over at det er mulig med coop i dette spillet, men er det ikke mulig å spille MOT andre? Kommer nok til å handle det når det nærmer seg helga uansett, da;) Velidg off-topic, men hva er det heteste FPS spillet på PS3 for tiden? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er klar over at det er mulig med coop i dette spillet, men er det ikke mulig å spille MOT andre? Kommer nok til å handle det når det nærmer seg helga uansett, da;)Velidg off-topic, men hva er det heteste FPS spillet på PS3 for tiden? Om en måned er det hvertfall Black Ops 2, så det er nok lurt å vente til da. Du kan duelere en mot en i Borderlands 2, men det er ikke noen form for klassisk flerspiller. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Er klar over at det er mulig med coop i dette spillet, men er det ikke mulig å spille MOT andre? Er forsåvidt mot hverandre, med tanke på at loot er free-for-all og det er ingenting å tjene på å jobbe sammen. Skal du spille multiplayer, spill med venner du stoler på, ikke bruke matchmaking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå