gitarfreak Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei Har en Pacard Bell Ixtreme m5140. Trenger hjelp til hva jeg bør oppgradere og hva jeg bør opgradere til for å spille kommende spill. PC info // Operating System MS Windows 7 Home Premium 64-bit CPU AMD Phenom II X6 1035T 2,88 ghz RAM 6,00 GB Dual-Channel DDR3 Motherboard Packard Bell ixtreme M5140 (CPU 1) Graphics Hard Drives 1465GB Western Digital Graphics ATI Radeon HD 5570 Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det første du burde oppgradere e skjermkortet og da må antagentligvis kjøpe ny strømforsyning... Hvor mye penger skal du bruke på dette ? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det første du burde oppgradere e skjermkortet og da må antagentligvis kjøpe ny strømforsyning... Hvor mye penger skal du bruke på dette ? Er ikke sikker. Vil se hvor mye det vil koste for å oppgradere pc til spill, eller om jeg skal bare kjøpe en ny pc. Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det første du burde oppgradere e skjermkortet og da må antagentligvis kjøpe ny strømforsyning... Hvor mye penger skal du bruke på dette ? Er ikke sikker. Vil se hvor mye det vil koste for å oppgradere pc til spill, eller om jeg skal bare kjøpe en ny pc. Må vite sånn ca hvor mye du skal bruke på dette først... Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Det første du burde oppgradere e skjermkortet og da må antagentligvis kjøpe ny strømforsyning... Hvor mye penger skal du bruke på dette ? Er ikke sikker. Vil se hvor mye det vil koste for å oppgradere pc til spill, eller om jeg skal bare kjøpe en ny pc. Må vite sånn ca hvor mye du skal bruke på dette først... Ikke mer en 5000kr. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da bør du bare kjøpe nytt skjermkort og ny strømforsyning, for eksempel Radeon HD 7950 og Corsair TX V2 650W. Det kan også være en god idé med ny SSD (for eksempel denne), men da må du også installere Windows på nytt på SSD-en. Lenke til kommentar
Trønderpølse Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ville heller gått for en Gefore GTX 670 og en OCZ MODSTREAM PRO 600w. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Strømforsyningen der vill jeg holdt meg langt unna. Kjøp skikkelig strømforsyning, da det er de som holder lengst i et pc bygg, som du også tar med deg videre i neste bygg osv osv. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Delvis enig med Trønderpølse. Men kjøp Corsaig HX isteden for OCZ. GTX670 er ett ypperlig skjermkort. Jeg er selv meget fornøyd med dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå