Gå til innhold

Muffinss Stronglift treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gårsdagens:

 

Knebøy 107.5 kg 5x5

Benkpress 70 kg 5,5,5,4,4

Stående roing 70 kg 5x5

 

Bra økt.

 

Form check knebøy 107.5 kg: La ut denne i DSTT, men den druknet litt i postene der, så håper på litt respons i denne tråden.

 

Tenkte jeg bare skulle gi deg noen tips på bøyen. Det ser ut som at du spenner godt i toppposisjon, men i bunnposisjon slipper du litt opp og det bør unngås. Ellers kan du dra nytte av å låse armene ved å presse de litt lenger fram, og pass samtidig på at du åpner hånda når du bøyer :) Ellers knallbra!

Lenke til kommentar

Gratulerer. Veldig bra militærpress på deg!

Takk! Veldig godt fornøyd med den selv :)

 

Tenkte jeg bare skulle gi deg noen tips på bøyen. Det ser ut som at du spenner godt i toppposisjon, men i bunnposisjon slipper du litt opp og det bør unngås. Ellers kan du dra nytte av å låse armene ved å presse de litt lenger fram, og pass samtidig på at du åpner hånda når du bøyer :) Ellers knallbra!

 

Takk for gode tips :) Teknikken er forbedret litt siden den gang, men jobber stadig med å bli bedre!

Lenke til kommentar

Dagens:

 

Frontbøy 40 kg 3x5, 50 kg 3x5

Militærpress 52.5 kg 5x5

Markløft 120 kg 1x5

Chins 2,2,2,2

 

Er ikke fleksibel nok ennå til å hive på masse vekter på frontbøyen. Må bare smøre meg med tålmodighet. Tok chins i dag for første gang på lenge, ikke akkurat veldig imponerende, men det går fort opp regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...