Kurt Lekanger Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Men det er store forskjeller mellom bransjer, viser rapport fra SSB. Sju av ti bedrifter lar ansatte jobbe hvor som helst Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Sju av ti bedrifter lar ansatte jobbe hvor som helst 69 prosent av bedrifter oppgir at de tilbyr de ansatte en bærbar enhet som gjør det mulig å koble seg til internett i jobbsammenheng. Ikke helt det samme.. Dessuten lurer jeg mer på hvor stor andel av de ansatte dette gjelder, enn antall bedrifter. Ser for meg toppledelsen og buttikksjefer i kjeder kanskje har en slik enhet, mens de 100x flere menneskene som jobber på "gulvet" ikke har det. Endret 9. oktober 2012 av Matsemann Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har laptop fra jobben, den er ikke for arbeid hvor som helst, har fremdeles vanlig kontortid, og må fortsatt oppholde meg på kontoret med mindre jeg har møter. Laptopen er for oppdrag og eventuelt arbeid på fritid. Tror dette er ganske vanlig. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg jobbet for NOV (National Oilwell Varco), og der var det svært få som jobbet hjemmefra, (selv om de hadde løsninger til å muliggjør det). Det var en overveiende holdning om at man måtte ha avdelingslederen hengende over deg hele dagen mens man jobbet. Men hva kan man forvente av et amerikanerstyrt selskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg