democomputer Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Burde det ikke være umulig for en bruker å sende tyvetalls innlegg, med samme innhold, iløpet av de første minuttene man har meldt seg inn? Det burde gå an å fange slikt automatisk. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=283349 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei Det er så vidt eg ser ikkje det same innhaldet. Me vil ikkje legge grense for kor myke ein brukar vil poste. Det ligg allereie inne ein del spamfilter som skal luke ut den slags, men ein og anna slepp gjennom. I det store synest eg ikkje spam er eit problem på dette forumet. Det er vanskeleg å lage fleire filter utan at det går ut over funksjonaliteten på forumet. Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Ja, det er veldig lite spam her, og det var derfor jeg ble overrasket. Selvsagt er det avveininger her, og det ser ut som diskusjon.no har fornuftige tiltak. Men ville trodd at de fleste legitime brukere ikke har behov for 20 innlegg det første kvarteret de er med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå