Arodem Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Men blir litt forsinket på PlayStation Network. Les hele saken Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Nvm. Walking dead er rått. Spillene, vel og merke. Endret 9. oktober 2012 av Jakoozie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har ikke startet på Episode 3 enda, greit å vite at det ikke er lenge igjen til episode 4 da ^^ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dette er eit godt spel sjølv om eg ofte synest at valga du står ovanfor har relativt liten innflytelse. I mange tilfeller avgjer du vell berre om ein person dør no eller litt seinare? Det er forøvrig også fint å sjå at det endelig har kommet eit episodebasert spel der dei faktisk lanserer nye episoder etter kvart. Det har vært for mange som har prøvd seg på dette og stoppa etter nokre få episoder. PS, har noken andre her sett play along serien på youtube som heiter "Hannah plays the walking dead"? Eg synest at ho gjer ein god jobb i å kommentere handlinga, det at det er ei jente som lett blir skremt som kommenterer gjer det berre endå betre. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Gleder meg! de tre hittil er fantastisk flotte!! Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Litt forvirrende tittel og innhold. Playstation network-spillere må vente litt ekstra. (Betyr dette at episoden kommer til xbox 360?) Og hvis det som står i tittelen stemmer, hva menes med dette? "Annonseringstweeten spesifiserer videre at det er kun amerikanske PlayStation 3-spillere som kan laste ned episoden, noe som sikkert betyr at Sony-fans i Europa må vente minst en uke på å fortsette zombiespillet." Gått litt fort i svingene? Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Spillet er overraskende godt til å være TellTale må jeg ærlig og redelig innrømme. Men personlig så mister jeg litt tråden når det er episodebasert som dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jesus...episode 3 er bugget til helvete på PS3. Nå står jeg faktisk fast pga. kamera går rett åt skogen på ett punkt i spillet. Kan forstå at PSN utgaven er forsinket om de ønsker å luke ut slike fatale bugs Får prøve å laste inn forrige save. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Forferdelig å måtte vente en hel uke på PS3 versjonen og nærmest må unngå internet for å skue unna spoilere som gjemmer seg overalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå