Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Telleverket i magen: ”Om det lille maskineriet som teller ufortrødent i magen din”

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Går det fortsatt an å få tak i denne boka noe sted?

299 kr og verdt hver øre ... :)

Helt sikkert, men står at den ikke er i salg...

sorry - lån den på biblioteket, og les den fra perm til perm, og "kjøp" den fra dem. Gjorde det samme, og betalte ett lite "gebyr" direkte til dem. Da har du den fordelen at du kan prøve før du kjøper.

Beklager forvirringen ...

edit: fant denne

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Går det fortsatt an å få tak i denne boka noe sted?

299 kr og verdt hver øre ... :)

Helt sikkert, men står at den ikke er i salg...

sorry - lån den på biblioteket, og les den fra perm til perm, og "kjøp" den fra dem. Gjorde det samme, og betalte ett lite "gebyr" direkte til dem. Da har du den fordelen at du kan prøve før du kjøper.

Beklager forvirringen ...

edit: fant denne

:)

Herlig, takker :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

alt for steike drit mye å lese. jeg kom her egentlig for sitatet ditt "de følelsene du har gjør deg ikke osv". men fant det ikke i teksten, send den på PM til meg om du finner resten av det

(om du vil). Ja jeg klikkte faktisk på sitatet ditt og endte opp her så ikke kjeft på MEG

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar

alt for steike drit mye å lese. jeg kom her egentlig for sitatet ditt "de følelsene du har gjør deg ikke osv". men fant det ikke i teksten, send den på PM til meg om du finner resten av det

(om du vil). Ja jeg klikkte faktisk på sitatet ditt og endte opp her så ikke kjeft på MEG

Du har en veldig respektløs holdning til folk som faktisk bidrar på forumet, er ingen som er ansatt her for å underholde deg. Når du framstår på denne måten må du faktisk regne med litt kjeft.

Lenke til kommentar

Hver linje i sitatet er en egen link.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...