Populært innlegg CraigFinn Skrevet 9. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2012 Har du en hage rundt huset som stort sett ikke blir brukt, så gjør noe for miljøet og dyrk grønnsaker og frukt! Det kan være vår stille protest mot en matvareindustri som vraker miljøhensyn til fordel for egen økonomi. Den lille innsatsen man legger inn tror jeg ikke vil være en plage, og tomatene smaker jo aller best når de kommer fra egen hage. 11 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Etter å ha lest "American Wasteland" har jeg hatt planer om å gjøre det samme når vi flytter til et ordentlig hus etter studietida. Disse tiltakene handler mer om å bevisstgjøre folk rundt oss enn det man gjør selv! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Skal dyrke så mye mat som mulig når jeg har mulighet for det, men nå har jeg ikke egen hage. Plukker bær og sånt på sensommeren og lager min egen saft da. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har du en skog utenfor huset, hvor du finner mye lort, så gjør noe for miljøet, skyt deg en hjort. 4 Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har rabarbara... Blir vel ikke så veldig "grønn" av det , men godt er det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har persille i vinduskarmen som får nye skudd. Føler jeg gjør det jeg kan i en sentrumsleilighet! 2 Lenke til kommentar
CraigFinn Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Har du en skog utenfor huset, hvor du finner mye lort, så gjør noe for miljøet, skyt deg en hjort. Det er i hvert fall bedre enn å kjøpe kjøtt i en butikk. For nesten hele matindustrien utviser mangel på etikk. At folk tydeligvis støtter dette gjør meg utrolig glad. Vi trenger miljøengasjerte for at kloden vår skal bli bra. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Har du en hage rundt huset som stort sett ikke blir brukt, så gjør noe for miljøet og dyrk grønnsaker og frukt! Det kan være vår stille protest mot en matvareindustri som vraker miljøhensyn til fordel for egen økonomi. Den lille innsatsen man legger inn tror jeg ikke vil være en plage, og tomatene smaker jo aller best når de kommer fra egen hage. Nydelig dikt unge mann! Endret 10. oktober 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du en hage rundt huset som stort sett ikke blir brukt, så gjør noe for miljøet og dyrk grønnsaker og frukt! Det kan være vår stille protest mot en matvareindustri som vraker miljøhensyn til fordel for egen økonomi. Den lille innsatsen man legger inn tror jeg ikke vil være en plage, og tomatene smaker jo aller best når de kommer fra egen hage. fuck off. Har du noe mer konstruktivt å komme med ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Hva? Endret 10. oktober 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nei. Gamer gone wild Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gamer? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gamer? Hvor har du det fra? Ah pokker, vanskelig og huske navn, Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Du er ikke mutters alene i universet! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har du en skog utenfor huset, hvor du finner mye lort, så gjør noe for miljøet, skyt deg en hjort. ^ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Slenger meg på denne med følgende; http://www.agropub.no/id/5357 Finnes det en bedre følelse enn tilfredsstillelsen ved å rusle rundt i kjøkkenhagen og høste inn selvproduserte gulrøtter, salat og timian til dagens middag? Mat produsert uten giftige kjemikalier, og med gjødsel fra kompostbingen eller fra andre naturlige kilder! Å dyrke økologisk er givende fordi du produserer mat på en måte som bidrar til å opprettholde en sunn og fruktbar jord. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det finnes så mye annent lurt å kaste bort tiden sin en miljøvern. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har ingen hage, men på min terrasse har jeg noe annet stilig - ingen spøk et lite drivhus med alt fra chili til løk der vokser tomat og agurk - en deilig aperitiff men det jeg egentlig ønsker...er å dyrke min egen biff 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det finnes så mye annent lurt å kaste bort tiden sin en miljøvern. Norsktimer for eksempel. Men de kan du jo ta mens grønnsakene dine gror. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå