satsti Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvordan mat egner seg for å servere i en 30 årsdag? Jeg skal arrangere en fest i en hytte med omlag 25 gjester på lørdag. Men jeg er litt i villede på hva jeg skal servere. Det skal være noe enkelt og godt. Det blir en fest med høy harryfaktor og 80`talls dresscode. Så det skal ikke være noe overeksklusivt som settes på bordene. Har dere noen forslag til hva jeg kan servere? Lenke til kommentar
nepz Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hva med sandwich og burgere? 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sodd. Enkelt, godt og funker til alt! Lenke til kommentar
satsti Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg var inne på tanken på gryterett med rundstykker? høres det greit ut? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Chili con carne, med brød smør og salat. Godt og tøft. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde gryterett med ris, salat og rundstykker i min 30-årsdag! Er jo godt det og enkelt å lage dagen før og så varme opp like før det skal spises. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er vedkommende ugift er jo pepperbiff et hett tips. Lenke til kommentar
satsti Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hehe,.,, pepperbiff til 25 stykker koster jo en del da Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kommer an på kvaliteten på kjøttet. Ellers kan du jo ha fårikål, det er også mat for en peppersvein. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Høy harryfaktor og 80-tallsantrekk? Hva med taco? Eller lasagne, det spiste jeg også mye på åttitallet og er greit å lage til mange. Ellers er en gryterett veldig god hyttemat, men det krever jo sin gryte til 25 mennesker.. Endret 9. oktober 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg hadde gryterett med ris, salat og rundstykker i min 30-årsdag! Er jo godt det og enkelt å lage dagen før og så varme opp like før det skal spises. Fy f**n nå ble jeg sulten. Dagens middag, haha! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Om det bare kommer gutter - pølsefest! Gryter av ymse slag har vært vanlig i de 30-årslagene jeg har vært i. En som "tok av" bestilte inn to kokker som disket opp et fantastisk måltid. Tror han betalte 3k + mat for dette - a steal. Må dessverre planlegges lenger enn 5 dager i forveien... Lenke til kommentar
satsti Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Da var valget tatt! Det blir Bacalao... fantastisk godt og lettvint! kommer rett fra gourmetkjøkkenet prisen ble ikke så ille heller... får det til 110 kr kg. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 koldtbord fungerer jo alltid, da kan jo folk bare ta det de vil ha selv. Også er det jo noe alle liker der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå