Neckrick Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, Jeg sjekker ofte NASAs nettsider om de har funnet ut noe nytt gjennom den curiosity maskinen de har sendt opp til verdensrommet. Det er så sinnsykt spennende. Jeg vil finne ut hva som er der oppe av bergarter, levende vesener(hva om det finnes andre type mennesker der :O ), og har rett og slett lyst til å oppleve det. Jeg har lyst til å røre sanden på mars, og det deiligste av alt, å kunne oppleve planetene sammen med en liten gruppe, finne nye mineraler og mysterium ting. Jeg så planten neptun på et bilde idag, det så ut som en vannplanet helt til jeg leste at den var laget av gass. Jeg har lyst til å være på denne planeten, den har jo ingen overflate, er jo spennende. Men det spennende av alt, oppleve helt nye ting du aldri har sett maken til, og "nye" mennesker. Hva om det er en jordklode som vår i en annen galakse. Å bo der alene hadde vært helt rått! Men selvom jeg har livet foran meg(ER 16) er alt så vannskelig, ting går så veldig sakte, med tanke på det som kan finnes ute i verdensrommet. Nasa bruker jo hundre år på den mars greia, det er ikke sikkert engang om jeg får svar på om det finnes en annen jordklode i verdensrommet før jeg dør. Det er så urettferdig! (BTW: nei, jeg skal ikke bli astronom hvis du lurer , sikkert drit spennende , men jeg har andre planer (bare å sjekke trådene mine) ) innlegget er inspirert av filmen Prometheus som jeg fant veldig spennende. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Du får håpe man får noen gjennombrudd når det gjelder stringteori og kvantefysikk i de neste årene! Hvis ikke vil reise i verdensrommet bli en relativt kjedelig dypfryst opplevelse! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Forskere har vel allerede funnet ut hva universet består av, så jeg tror ikke du skal tenke så mye på "nye mineraler". Det er til dags dato ikke blitt observert noen andre livsformer i rommet, så det å faktisk finne andre mennesker er vel heller veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kanskje du skal søke på deg inn på denne reisen: http://www.teknofil.no/artikler/han-kan-aldri-komme-tilbake-til-jorden-igjen/110017 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ingen grunn til å bekymre seg, rom-turisme bransjen er i god gang. De burde begynne å ta imot passasjerer i slutten av 2013. Blir garantert dyrt i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå