Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til å tolke jente

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 22 år gammel mann som driver på med ei 3 år yngre jente. Jeg begynner å bli betatt av henne, men denne jenta gjør meg så veldig usikker. Vi har vært hos både meg og henne og sett film. Hun har overnattet her, og vi ligger gjerne og koser og flørter heftig, men vi har ikke kysset enda. Det er nettopp dette som begynner å irritere meg. Jeg vet hun har litt angstproblemer, samt at hun er veldig beskjeden og stille av seg. Men når vi ligger i tussmørket, og jeg gir henne "blikket", så snur hun seg bare vekk, eller virker totalt uniteressert.

Er det noe JEG gjør galt? Er det noe HUN føler at ikke stemmer? Det skal også sies at det er hun som har tatt initiativ på å finne på ting. Blir så forvirret av henne. Skal jeg bare drite i at hu virker uinteressert og bare kjøre på? Hun er jo ikke vond å be på "cuddle-fronten" ihvertfall. Anonym poster: dea2ab19319ac0e48c14dd03c0619148

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg bare drite i at hu virker uinteressert og bare kjøre på?Anonym poster: dea2ab19319ac0e48c14dd03c0619148

Ja! Enten er hun med, eller så er hun ikke. Er hun med så er saken i boks, er hun ikke hadde det uansett ikke blitt noe.

Men, "blikket"? Ikke gi noe "rett-før-vi-kysser"-blikk :p Det blir kleint! Det beste er å ta det spontant, etter min mening.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at dere ikke går på barneskolen? :p

Beklager, men det høres VELDIG sært ut at ei jente på 19 år er veldig kosete med deg, men samtidig virker uinteressert. De eneste logiske forklaringene på dette er:

1. Hun er rar.

2. Hun er VELDIG beskjeden og/eller ukysset jomfru.

3. Dere har vært venner såpass lenge at hun anser deg som "ei venninne".

Den eneste løsningen er at du faktisk bare kysser henne. Det nytter ikke å "sende" blikk iallefall.

Men, "blikket"? Ikke gi noe "rett-før-vi-kysser"-blikk :p Det blir kleint! Det beste er å ta det spontant, etter min mening.

Wooooord! :p

Endret av Ruskeladd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En jente som tar initiativ til å møte deg, er ganske sikkert interessert i deg. Jeg forstår ikke helt hva du mener med innlegget ditt - prøver du å kysse henne, men hun snur seg vekk? Har du prøvd å snakke med henne om dette?

Lenke til kommentar

Må inrømme at å skrive "blikket" virka litt cheesy, men dere skjønner hva jeg mener :p Når du ligger der, og snur den ene seg, så er det jo normalt at motparten snur seg og? er det ikke? Skal gjøre et forsøk å kysse henne neste gang vi møtes. Har kjent a i ca 3 uker. Hun virker liksom ikke så veldig villig. Men mulig jeg bare overanalyserer ting. Kan ta å kysse hu neste gang vi møtes.

Haha, ja virka litt barneskole når jeg leser det selv her. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal uttrykke meg. Tar selvkritikk på den. Anonym poster: dea2ab19319ac0e48c14dd03c0619148

Lenke til kommentar

Trenger ikke vente på at hun snur seg, legg hånden på kinnet/haka hennes og snu hodet hennes mot deg, og så kysser du henne. Merk: med en gang, ikke vent et sekund eller to, du må gjøre det rett etter du har snudd henne mot deg om det skal funke. :) Utrolig sexy når gutten vet hva han vil og tar det han vil ha!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...