dylanswife Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 menn foretrekker kvinner med former, ikke spinkle jenter. de kan jo ikke kalles kvinner engang. samfunnet er helt skutt. det er verken tiltrekkende eller fint å være så tynn, og at de fleste modellene skal være tynne er helt skutt. det gjør de bare for å ikke undertrykke de tynne. alle vet jo menn elsker kvinner med former. merker titt og ofte på gata at menn med tynne kjærester, sender meg et blikk som sier "jeg vil heller ha deg" "damn, du ser bra ut". alle med vagina burde være rund og lubben. mer og ta i, mer og være glad i. halltooo?!?!?! poster ofte bilder av meg selv halvnaken, eller bare puppebilder på for eks. twitter, for å komme vise resten av verden at det er slik man skal se ut. skulle vært svart, så mange chubbychasere som foretrekker oss store kvinner. eller levd i afrika, da ville jeg vært kongelig. men nei.. det ser ikke pent ut i det heletat å være tynn, ingen former nada. ingen av de som har ordentlig rumpe hva heller. no junk in the trunk, om dere skjønner hva jeg mener? blir skuffet over menneskeheten.. at det er mulig å bli så skutt, fatter ikke!!! dere patetiske tynne pinglete jenter burde begynne å fatte at dere ikke er fine er tiltrekkende. mannfolka er bare sammen med dere pga at det er "in" å være tynn, og vil gjerne ikke bli sett ned på. men det er oss de er et sidesprang med, og til slutt ender opp gift med. dere er bare et pitstop på veien, inntil de er mann nok til å innrømme hva de egentlig vil ha. trening er også oppskryt, man skal være helt naturlig.. adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,., 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Quote Skrevet 8. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er forvirret. 11 Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 dette er almenkunnskap, ingenting å være forvirret over Lenke til kommentar
Populært innlegg Deluze Skrevet 9. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2012 Nøyaktig hva er det som er almennkunnskap? Påstanden om at alle menn foretrekker ikke-tynne jenter? I så fall kan jeg falsifisiere den umiddelbart med å si at jeg foretrekker tynne/slanke jenter. Et lite tips, TS, generaliseringer fungerer sjeldent godt. Aksepter at det finnes forskjellige meninger ute blant folk så vil med ett (antagelig) livet ditt bli hakket bedre. -Deluze 10 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Bedre med litt mer enn litt mindre. Endret 9. oktober 2012 av PantZman 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er ts en sånn sexylubben gladkristen kvinne, som tilfeldigvis er småsur, for tiden? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm. Stakk kjæresten din av med en dame som var spinkel? 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 9. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2012 menn foretrekker kvinner med former, ikke spinkle jenter. de kan jo ikke kalles kvinner engang. samfunnet er helt skutt. det er verken tiltrekkende eller fint å være så tynn, og at de fleste modellene skal være tynne er helt skutt. det gjør de bare for å ikke undertrykke de tynne. alle vet jo menn elsker kvinner med former. merker titt og ofte på gata at menn med tynne kjærester, sender meg et blikk som sier "jeg vil heller ha deg" "damn, du ser bra ut". alle med vagina burde være rund og lubben. mer og ta i, mer og være glad i. Heh. 16 Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Virker som noen er sjalu. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kanskje opplyse ts om at vi menn fra biologiens ståsted, har en innebygget switch som aktiveres av optimale proporsjoner mellom midje og hofter (70-40), og at det egentlig er irrelevant for vår "pattedyrhjerne" om aktuell kvinne er på størrelse med en blåhval ... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Unødvendig å kaste bort masse tid på ett langt svar Men jeg ville bare si; Dette er et typisk eksempel på "fattylogic" og: trening er også oppskryt, man skal være helt naturlig.. adam og eva vet dere??????? ingen følger bibelen lenger. .... . .. . . .. ,., Dummeste jeg har hørt. 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Takk TS for at du forteller oss hva alle menn liker.. .. .. .. .. . ..... 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ditto. Takk. Jeg visste ikke helt hva jeg likte, men nå vet jeg! 4 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Syntes synd på dem som leser dette og for tiden er sammen med ei slank jente, det må virkelig suge å plutselig innse at dem ikke finner dem attraktive :o 4 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 <3 Hud, bein, vagina, og niplar. <3 Usamd. For min del er stOOre jur assosiert med slike jur mødre går rundt med. Det er totalt turn-off, eg knullar ikkje min eigen mor. OO og UU er ut, medan uu er overkomeleg, og oo perfekt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Smaken er som baken, min er best. 2 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det lukter godt gammeldags troll av denne tråden Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 hjernevasket hele gjengen! heldigvis har dette samfunnet årvåkne kvinner som meg, som kan opplyse dere om disse faktumene. bare hyggelig å kunne informere dere. 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Tror de fleste menn liker kvinner som tar vare på kroppen sin, er trygge på seg selv og som ikke rakker ned på andre jenters utseendet jeg. Samme hvilken form de er i. 3 Lenke til kommentar
dylanswife Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 vær så snill, dere kan ikke kalles kvinner når dere ikke har former. ufruktbare stiliker 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg