Daniel3011 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hei, Jeg tenkte jeg skulle starte en Hobby blogg. Så har jeg sett litt rundt blogg portaler Jeg har sett på Wordpress, Blogg.no, Bloggnorge. Men jeg fant denne her http://bloggbyen.com/ Den ser veldig lovende ut og jeg kan kjøpe domene igjennom dem. Er det noen som har noen erfaring med Bloggbyen eller burde jeg gå for wordpress.com? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Wordpress er bra. Evt Blogspot.com Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har wordpress, men benytter den ikke så mye. Er ihvertfall veldig lettvint sålenge du får det instalert. Hadde litt problemer med database å linke til databasen i instalasjon, men ellers gikk det greit. Du kan lett legge til nye sider, innlegg, du forhåndsgodkjenner kommentarer før de legges ut osv. Nå er jeg ikke en så stor blogger, men dette har vell alt en blogger kan trenge? Domene er ikke noe problem å kjøpe selv. Du finner bare en side som selger domner og webhotel. f. eks accmera som jeg bruker. Husk at når du kjøper deg webhotel plass så må de ha database, f.eks mysql for at du skal kunne bruke wordpress og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå