hemulen- Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Noen andre som skal ta R1 om en måned/halvannen? Ønsker meg 5 (er så slurvete at jeg ikke har troen på toppkarakter). Var en tråd her, som jeg ikke finner akkurat nå, med masse eksamensoppgaver + løsningsforslag. Noen som kan hjelpe meg med å finne, så kan jeg legge dem, (og de nye eksamenene siden den tid) ut i denne tråden. Edit: var tråden for 2011 jeg siktet til, og her er linkene: V08 Løsningsforslag H08 Fasit V09 Løsningsskisse H09 Løsningsskisse V10 Løsningsskisse H10 Løsningsskisse Endret 9. oktober 2012 av hemulen- Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg skal ta den eksamen! Vil gjerne ha sekser selv, men mistenker at det er litt vanskelig når jeg ikke har sett så mye på R2. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1376351 Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg vet, skulle egentlig tatt R2 nå også, men det ser ikke ut som jeg får tid til det. Kan kanskje klare å kikke litt på R2, og muligens få en ståkarakter, men ikke noe mer enn det. Hadde vært best å ta begge fagene samtidig. Tar 1T også, og håper der på en 6'er (noe jeg tror skal være mulig). Har 5 i 1T fra før. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Skal ta 1T her og. Så håper at eksamenslesingen i R1 sikrer sekseren i 1T. Så kan jeg heller leve med 5 i R1, eventuelt ta det med undervisning på skole til våren sammen med kjemi2. Medisin kommer ikke billig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvorfor tar dere ikke 1P? Det er mye enklere. Hvor langt i pensum har dere kommet? Jeg har bare blitt ferdig med de fire første delkapitlene Ligger ganske langt bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå